خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج در تذکر شفاهی؛

تکمیل پروژه‌های استان البرز، مشکل اصلی آنجاست

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۶۱

متاسفانه طرحهایی که بارها قرار بوده است اجرا شود راهکاری برای اجرای آنها ارایه نشده و این در حالی است که وی خطاب به رئیس جمهور با تاکید به توجه جدی به بودجه استان البزر گفت: استان البرز ۴ سال است که تاسیس شده و نیاز به توجهی خاص دارد.

عضو کمیسیون شورا‌ها تاکید کرد: متاسفانه طرح‌هایی که بار‌ها قرار بوده است اجرا شود راهکاری برای اجرای آن‌ها ارایه نشده است و این در حالی است که وی خطاب به رئیس جمهور با تاکید به توجه جدی به بودجه استان البزر گفت: استان البرز ۴ سال است که تاسیس شده و نیاز به توجهی خاص دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدجواد کولیوند در صحن علنی عصر مجلس با بیان اینکه حدود پنج ماه است که وضعیت کارکنان شرکت تجهیزات ایمنی راه‌ها معلوم نیست گفت: متاسفانه هنوز بعد از گذشت ماه‌ها وضعیت کارکنان شرکت تجهیزات ایمنی راه‌ها که باید توسط صندوق بازنشستگی تعیین تکلیف شود، مشخص نشده است.

نماینده مردم کرج با مورد خطاب قرار دادن وزیر راه ادامه داد: راهکارهای اجرایی که در مورد اتوبان شهید همت نیز مطرح شده است از جمله طرح‌ها و حرفهایی است که بار‌ها اتفاق افتاده اما وزیر راهکار اجرایی برای آن ارائه نکرده است. تکلیف تعاونی‌های ۴۲ گانه برای تملکات مشخص نبوده، حقوقشان پرداخت نشده و عملیات تقریباً در حال توقف است.

وی خطاب به رئیس جمهور با تاکید به توجه جدی به بودجه استان البزر گفت: استان البرز ۴ سال است که تاسیس شده و نیاز به توجهی خاص دارد.

کولیوند با بیان اینکه پایه‌های بودجه در استان البرز به دقت بنا گذاشته نشده است، افزود: این استان در حال حاضر با مشکلات متعددی در مورد تکمیل پروژه‌ها مواجه است.

عضو کمیسیون شورا‌ها خطاب به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم تسریع در صدور مجوز پت اسکن برای شهرستان کرج افزود: در این شهرستان بخش خصوصی سرمایه‌گذاری انجام داده اما برای ورود باید وزارت بهداشت مجوزی را صادر کند که لازم است وزیر مربوطه به این امر رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز