خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی دنبال‌نباختن باشد به نفع ما‌است؛

محرمی: درخشان مقابل‌‌ استقلال همیشه خوب‌ بوده / یکسری‌ شاید بخواهند دربی مساوی شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۳۷

دو تیم برای برد به زمین می‌روند چون از کورس قهرمانی عقب هستند و امتیاز می‌خواهند. هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و حالا باید ببینیم در زمین شرایط چطور جلو می‌رود…

مشاور حمید درخشان معتقد است استقلال به لحاظ تجربی شرایطی بهتر از پرسپولیس دارد، اما سرخ‌پوشان تهرانی از نظر جوانی و انگیزه به مراتب بهتر از حریف هستند و با توجه به همین فاکتورها می‌توانند در دربی تهران نتیجه بگیرد.

گفت‌وگوی مجتبی محرمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* برای دربی ۷۹ آماده‌اید؟
تیم ما خوب، سرحال و آماده است و با انگیزه بالایی وارد دربی می‌شویم تا ان‌شاءالله با یک بازی خوب یک نتیجه خوب بگیریم.

* وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟
استقلال همیشه استقلال است و بازیکنان خوبی دارد و به آنها احترام می‌گذاریم. یک مقدار تجربه آنها بیشتر است، اما از نظر جوانی و انگیزه وضعیت پرسپولیس بهتر است. کادر فنی ما هم کارشان را بلد هستند و خوبی کار این است که در آستانه دربی مصدوم و محروم نداریم که یک امتیاز مثبت برای ماست.

* این دربی هم مثل بازی‌های قبل مساوی می‌شود؟
دست ما نیست که بگوییم بازی را مساوی در بیاوریم و همه چیز تمام شود. یکسری عوامل هستند که شاید بخواهند بازی مساوی شود اما در کل دو تیم برای برد به زمین می‌روند چون از کورس قهرمانی عقب هستند و امتیاز می‌خواهند. هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و حالا باید ببینیم در زمین شرایط چطور جلو می‌رود و کسی نمی‌داند که چه اتفاقی می افتد.

* اینکه می‌گویند قلعه‌نویی دنبال نباختن و حفظ رکوردش در دربی است را قبول دارید؟
اینها مسائلی است که گفتن آن زیاد جالب نیست. حالا اگر نبازد چه می‌شود؟ هیچ مربی دوست ندارد که نبرد و همه دنبال برد هستند. اگر قلعه‌نویی اینجوری فکر کند به نفع ماست چون تیمش عقب می‌کشد و از لحاظ روحی به تیم ما کمک می‌کند.

* عده‌ای معتقدند تجربه قلعه‌نویی بیشتر از درخشان است و این مساله به نفع استقلال خواهد بود. قبول دارید؟
نه، حمید درخشان با تیم‌های مختلف جلوی استقلال مربیگری کرده و در دربی هم بازی کرده و تجربه دارد. درخشان سال‌ها جلوی استقلال بازی‌کرده و این حرف را قبول ندارم. اتفاقا یکی از کسانی که به عنوان مربی و بازیکن جلوی استقلال خوب بوده خود درخشان است.

* بازیکنان تاثیرگذار دو تیم چه کسانی هستند؟
در تیم ما رضا حقیقی است چون انگیزه بالایی دارد. همه بازیکنان ما تاثیرگذار خوب و سرحال هستند و بستگی دارد که درخشان تیم را چطور ارنج کند. در استقلال هم فکر می کنم یعقوب کریمی تاثیرگذار باشد.

* چقدر به پیروزی در این بازی امیدوار هستید؟
به هر حال امید داریم چون از نزدیک تلاش بچه‌ها را می‌بینم و تمرینات و روحیه بازیکنان را در نظر می‌گیرم. من در تمرینات از نظر روحی روی بچه ها کار می کنم و بچه‌ها هم واقعا حرف گوش می‌کنند که این مساله باعثامیدواری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز