خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری:

دوران احمدی نژاد سپری شده است / با هر کس که اصول مشترک داشته باشیم، ائتلاف می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۲۷

احمدی نژاد هیچ گاه در صحبت های خودش حرفی از اصولگرایی نبرد او شعارهایی را در زمان انتخابات مطرح کرد که برخواسته از گفتمان انقلاب اسلامی بود و مردم به آن رای دادند، ما از هرکسی که مردم به هر دلیلی به آن رای دهند حمایت می کنیم

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری گفت: ما با هر کسی که اصول مشترکی داشته باشیم ممکن است ائتلافی بکنیم اما دوران کسی مانند آقای احمدی نژاد سپری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری در نشست خبری که امروز صبح برگزار شد در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی براینکه امروز صحبت هایی از وحدت اصولگرایی می شود چه تضمینی است که از این وحدت شخصی مانند احمدی نژاد خارج نشود، گفت: احمدی نژاد هیچ گاه در صحبت های خودش حرفی از اصولگرایی نزد او شعارهایی را در زمان انتخابات مطرح کرد که برخاسته از گفتمان انقلاب اسلامی بود و مردم به آن رای دادند.

وی ادامه داد: ما از هرکسی که مردم به هر دلیلی به آن رای دهند، حمایت می کنیم. مثل امروز که از رئیس جمهور که منتخب مردم است حمایت می کنیم و احمدی نژاد هیچ گاه اصولگرا تام نبوده است.

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره اینکه جبهه پیروان اگر بخواهد ائتلافی داشته باشد آن ائتلاف با جبهه پایداری است یا با حامیان احمدی نژاد بیان کرد: احمدی نژاد دو دوره رئیس جمهور بودند و آن دوران گذشته است اما جبهه پایداری از کسانی تشکیل شده است که محکمات نظام و تبعیت در رهبری را قبول دارد و ما با هر کسی که اصول مشترکی داشته باشیم ممکن است ائتلافی بکنیم اما دوران کسی مانند آقای احمدی نژاد سپری شده است.

وی اضافه کرد: به صورت کلی همانطور که بیان کرده ام برای ما اصول مشترک دارای اهمیت است و با هرکسی که اصول مشترکی در رابطه با نظام، انقلاب، قانون اساسی داشته باشیم احتمال ائتلاف وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز