خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

امیدواریم روابط‌مان با اتحادیه اروپا به نقطه غیرقابل بازگشت نرسد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۹۷

«سرگئی لاوروف» در نشستی در پایتخت بلاروس تصریح کرد که مسکو امیدوار است روابط روسیه و اتحادیه اروپا به مرحله غیرقابل بازگشت نرسیده باشد.

وزیر خارجه روسیه تاکید کرد مسکو امیدوار است روابطش با اتحادیه اروپا به نقطه ای غیرقابل بازگشت نرسیده باشد.

به گزارس ایلنا به نقل از راشاتودی، «سرگئی لاوروف» در نشستی در پایتخت بلاروس تصریح کرد که مسکو امیدوار است روابط روسیه و اتحادیه اروپا به مرحله غیرقابل بازگشت نرسیده باشد.

وزیر خارجه روسیه با اشاره به تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو تاکید کرد که تحریم‌ها علیه روسیه راه به‌جایی نمی‌برد.

وی تصریح کرد که این کشور به‌دنبال تقابل با اتحادیه اروپا نیست و مسکو برای برداشتن تحریم‌های یک‌جانبه از غرب التماس نمی‌کند.

لاوروف افزود که روسیه از رهبران اوکراین، آمریکا و اتحادیه اروپا می‌خواهد تا به توافق‌نامه صلح امضا شده در مینسک احترام بگذارند و از آن حمایت کنند.

وی در ادامه گفت که نیاز به برگزاری کنفرانس بین‌المللی جدیدی درباره بحران اوکراین نیست، زیرا توافق‌نامه‌های امضا شده در مینسک راه‌حل این بحران هستند.

بنا بر این گزارش، رهبران شبه‌نظامیان هوادار روسیه و مقام‌های اوکراین در پنجم سپتامبر گذشته در مینسک توافق‌نامه آتش بس را امضا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز