خبرگزاری کار ایران

پلیس هنگ‌کنگ کمپ‌های معترضان را جمع‌آوری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۱۲

پلیس هنگ‌کنگ موانع و کمپ‌های دانشجویان معترض و هوادار دموکراسی را از سطح خیابان‌های اصلی این شبه‌جزیره جمع‌آوری می‌کند.

پلیس هنگ‌کنگ موانع و کمپ‌های معترضان را از سطح خیابان‌ها جمع آوری می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، پلیس هنگ‌کنگ اعلام کرد که از امروز جمع آوری موانع و کمپ‌های دانشجویان معترض و هوادار دموکراسی را از سطح خیابان‌های اصلی این شبه‌جزیره را آغاز می‌کند.

نزدیک به ۳۰ مقام قضایی نیز در مقابل ساختمان دولتی هنگ‌کنگ جمع شدند تا از صدور حکم جمع‌آوری موانع و کمپ‌های دانشجویان معترض هوادار دموکراسی حمایت کنند.

مقام‌های هنگ‌کنگ و برخی از صاحبان مغازه‌ها، کارگرانی را استخدام کردند تا موانع را از خیابان‌ها و از مقابل مراکز تجاری از بین ببرند.

در همین حال، «جوشوا وونگ» رهبر یکی از دو گروه اصلی معترض در هنگ‌کنگ گفت که برای ادامه اعتراض صلح‌آمیز و به‌دور از خشونت تلاش می‌کنند.

وی افزود که معترضان هوادار دموکراسی به‌دنبال درگیری با پلیس نیستند و با جمع‌آوری موانع بیرون از پارکینگ‌ها مشکلی ندارند اما اگر ماموران پلیس عملیات پاکسازی را در کمپ‌ها و دیگر مناطق آغاز کنند، مساله بسیار ناامیدکننده خواهد بود.

برخی از معترضان به دنبال آغاز عملیات پاکسازی ماموران پلیس، وسایل شخصی خود را از چادر‌ها و کمپ‌های اعتراضی خود برداشتند و به مکان‌های دیگری منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز