خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مخالفت با وزیر علوم:

۲۰ نفر دیگر هم مانند آقای نیلی معرفی شود، رای نمی دهیم / شما با اختلاف ۲۵۰هزار رای رئیس جمهور شدید

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۹۸

آقای رئیس جمهور چه کسانی هستند که به وزرای علوم اجازه نمی دهند اصلاح کنند؟ چه کسانی وزارت را در دست گرفته اند و نمی گذارند شما می گویید من جزء هیچ حلقه ای نیستم پس چرا همه این ها از یک حلقه اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه وزیرهای پیشنهادی از فتنه ۸۸ حمایت می کردند و بیست بار دیگر هم رئیس جمهور مانند اینها معرفی کند رای نمی دهیم تاکید کرد: آقای رئیس جمهور چه کسانی وزارت علوم را در دست گرفته اند که اجازه نمی دهند تا وزیرهای دولت کارشان را اصلاح کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا نماینده ورامین در مخالفت با وزیر پیشنهادی دولت روحانی در صحن علنی مجلس با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به رئیس جمهور، وزرای محترم و تمام خدمتگزاران گفت: آقای روحانی زمانی که دولت شما در آرایش سیاسی اصولگرایان با اختلاف ۲۵۰ هزار رای موفق شد خط بطلانی بر تفکرات پوچ بکشد و با عثشد تا دولت شما رای بیاورد.

سید حسین نقوی حسینی افزود: به محض رای آوردن شما جبهه اصولگرایان و مجلسی ها از جمله کسانی بودند که به شما تبریک گفتندو این همواره نشان داد که ما حفظ چارچوبهای نظام جمهوری اسلامی برایمان از همه چیز مهمتر است.

وی ادامه داد: به برخی از وزیرهای شما بالاترین رای را دادیم. در وزارت علوم هم فقط سه وزیر شما رای نیاورد که دلایلش هم ذکر شد. آقای نیلی رای نیاورد زیرا مطمئن باشید اگر بیست نفر دیگر را هم مانند آقای نیلی معرفی کنید که فتنه ۸۸ را حمایت کنند ما به آنها رای نخواهیم داد. در مورد آقای فرجی دانا که بعد از آقای توفیقی معرفی شد نیز مجلس غرضی نداشت ایشان در کمیسیون ها و فراکسیون ها بارها برایشان جلساتی گذاشته شد و قول دادند تا کارشان را اصلاح کنند تا اینکه شورای عالی فرهنگی نیز به ایشان تذکر داد و باز گوش نکردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: آقای رئیس جمهور چه کسانی هستند که به وزرای علوم اجازه نمی دهند که اصلاح کنند چه کسانی وزارت را در دست گرفته اند که نمی گذارند شما می گویید من جزء هیچ حلقه ای نیستم پس چرا همه این ها از یک حلقه اند.

وی خاطر نشان کرد: مجلس اعتقاد دارد شعار دولت که تدبیر، امید و اعتدال است، باید حفظ شود که هیچ بویی از اعتدال نبرده اند و اخراجی ترین حزب سیاسی هستید بنابراین وزارت علوم سهم جبهه مشارکت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز