خبرگزاری کار ایران

حمله توپخانه‌ای به فرودگاه دونتسک

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۹۷

مناطق اطراف فرودگاه دونتسک در شرق اوکراین و نواحی واقع‌شده میان جدایی‌طلبان هوادار روسیه و نیروهای ارتش اوکراین امروز هدف حمله توپخانه‌ای قرار گرفت.

شرق اوکراین و نواحی اطراف فرودگاه دونتسک امروز - دوشنبه - بار دیگر هدف حمله توپخانه‌ای قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مناطق اطراف فرودگاه دونتسک در شرق اوکراین و نواحی واقع‌شده میان جدایی‌طلبان هوادار روسیه و نیروهای ارتش اوکراین امروز هدف حمله توپخانه‌ای قرار گرفت.

هر کدام از مقام‌های ارتش اوکراین و رهبران جدایی‌طلبان هوادار روسیه در شرق این کشور، طرف دیگر را به نقض آتش‌بس پنجم سپتامبر متهم می‌کنند.

«آندره لیسنکو» سخنگوی ارتش اوکراین گفت که شش نیروی نظامی طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند، اما از تعداد تلفات جدایی‌طلبان در شرق اوکراین گزارشی در دست نیست.

«ولادیسلاو سلزنیوف» دیگر سخنگوی ارتش اوکراین و عملیات ضد تروریستی گفت که هدف از آتش‌بس تنها دادن مهلتی به جدایی‌طلبان بوده است تا پیکرها و زخمی‌ها را از منطقه جمع‌آوری کنند.

سلزنیوف اضافه کرد که جدایی‌طلبان پس از بازسازی نیروهای خود، بار دیگر درگیری‌ها را آغاز کردند.

مقام‌های کی‌یف و غرب انتخابات دوم نوامبر که توسط رهبران جدایی‌طلب هوادار روسیه برگزار شد را غیرقانونی و نقض پیمان آتش‌بس می‌دانند و روسیه را به تامین تجهیزات نظامی جدایی‌طلبان محکوم می‌کنند.

مقام‌های روسیه تاکنون هرگونه دخالت و ارسال تجهیزات نظامی را در شرق اوکراین تکذیب کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز