خبرگزاری کار ایران

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا:

در انتخابات مجلس آینده٬ وحدت اصلاحات از سال ۹۲ نیز بیشتر می‌شود

کد خبر : ۲۲۴۵۴۸

بحثوحدت اصلاح‌طلبان یک امر استراتژیک برای ماست که آن را با جدیت دنبال می‌کنیم. انسجام و وحدت در انتخابات مجلس آینده میان شخصیت‌ها و گروه‌های اصلاح‌طلب٬ حتی از سال ۹۲ هم بیشتر خواهد بود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معتقد است انسجام و وحدت در انتخابات مجلس آینده میان شخصیت‌ها و گروه‌های اصلاح‌طلب حتی از سال ۹۲ هم بیش‌تر خواهد بود.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد ورود اصلاح‌طلبان به بحثانتخابات مجلس آینده گفت: شورای مشورتی آقای خاتمی٬ محل تجمع اشخاص حقیقی اصلاح‌طلب است اما شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان حقوقی افراد در این شورا توجه دارد هر دو شورا در حال انجام کارهای خود هستند و کاملا هم با یکدیگر در بحثانتخابات مجلس آینده همپوشانی دارند.

وی در مورد احتمال حرکت منسجم شخصیت‌ها برجسته‌ای مثل آیت‌الله هاشمی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی و حجت‌الاسلام ناطق نوری در انتخابات مجلس آینده گفت: قطعا بحثاجماع و وحدت در اردوگاه اصلاح‌طلبان یک امر استراتژیک برای ما است که آن را با جدیت دنبال می‌کنیم. برداشت من این است که انسجام و وحدت در انتخابات مجلس آینده میان شخصیت‌ها و گروه‌های اصلاح‌طلب٬ حتی از سال ۹۲ هم بیشتر خواهد بود.

حکیمی‌پور در مورد ضرورت استفاده از ظرفیت‌ شخصیت‌های برجسته کشور در عرصه سیاست داخلی و خارجی گفت: هدف دولت قطعا تامین اهداف تعیین شده برای مردم است که به نظر من در این زمینه هم دولت در حال استفاده از همه ظرفیت‌های خود است.

وی با اشاره به ایجاد تشکل‌های جدید در جریان اصلاحات گفت: من بر خلاف کسانی که فکر می‌کنند این تشکیلات موجب تفرقه خواهد شد٬ معتقدم که ایجاد این گروه‌ها برای جریان اصلاحات یک فرصت است لذا تمام جریانات اصلاح‌طلب باید بتوانند حرفشان را بزنند و برنامه‌های خود را دنبال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز