خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرضا در نطق میان دستور:

دولت در انتخاب وزیر با مجلس مشورت کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۰۶

آقای رئیس جمهور شما ۲۰ سال در مجلس نماینده بوده‌اید، در یک سال و چند ماه گذشته شاهد اوج همراهی و همدلی و تعامل مجلس و به ویژه رئیس مجلس بودید. بهتر است مشورت و همراهی با مجلس را بیش از پیش در دستور کار و برنامه قرار دهید.

نماینده شهرضا در مجلس با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی علوم از سوی رئیس جمهور برای کسب رأی اعتماد به مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور بهتر است مشورت و همراهی با مجلس را بیش از پیش در دستور کار و برنامه قرار دهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عوض حیدرپور نماینده در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی علوم از سوی رئیس جمهور برای کسب رأی اعتماد به مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور شما ۲۰ سال در مجلس نماینده بوده‌اید، در یک سال و چند ماه گذشته شاهد اوج همراهی و همدلی و تعامل مجلس و به ویژه رئیس مجلس بودید. بهتر است مشورت و همراهی با مجلس را بیش از پیش در دستور کار و برنامه قرار دهید و نگاه اصولی‌تری به مجلس و خصوصاً مشورت‌ها داشته باشید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس که جمهوری اسلامی ایران را برای ما به ارمغان آوردند بعضاً روزگار سختی را می‌گذرانند و جمعی از آنها را به نام معسرین از رزمندگان نامیده‌اند و در سال‌های گذشته برای کمک به آنها ردیفی در بودجه در نظر گرفته شد، ضروری است حال که زمان بررسی بودجه سال آینده فرا رسیده که افزایش‌های کافی در مقدار و کمیت ردیف رزمندگان معسر اعمال شود.

حیدرپور خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی کشور را باید با مالیات اداره کرد و خصوصاً مالیات افزوده بر ارزش و قیمت را نیز باید مورد توجه قرار داد لیکن به غلط این نوع مالیات، مالیات بر ارزش افزوده نام گرفت و متاسفانه در فرایند تولید در راس هر مقطع از تولید مالیات بر ارزش افزوده اخذ می‌شود و تلاش ما برای اصلاح روش سازمان امور مالیاتی بی نتیجه مانده است، از رئیس جمهور می‌خواهیم تا بر رفع اشکالات ایجاد شده تاکید داشته باشند.

وی با اشاره به مذاکرات ایران و ۱ + ۵ تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر خطوط قرمز هسته‌ای خود ایستادگی دارد، پیام ملت ایران را تکرار می‌کنیم که می‌گوید ما ملت ایران فرزندان رمضان و عاشوراییم و لذا در ادامه مذاکرات بر عزت اسلامی خود تاکید داریم و به غربی‌ها یادآور می‌شویم که دست از زیاده‌خواهی بردارند و یادشان باشد که ملت ایران تا آخر ایستاده است.

نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت: یک بار تاریخچه ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی را مرور کنید، این دانشگاه را ملت ایران ساخته‌اند و به عنوان یک سرمایه ملی به اینجا رسانده‌اند که شما رئیس آن شده‌اید.

حیدرپور اضافه کرد: بنا نیست که شما به میل و سلیقه خود آن را اداره کنید و بدون کسب نظر معتمدین و مسئولان درجه اول شهرها و استان‌ها هرگونه تغییر و دخل و تصرفی را در واحدهای دانشگاه به عمل آورید. توصیه می‌کنیم رویه‌ای را که برای اداره مجموعه دانشگاه آزاد در پیش گرفته‌اید، اصلاح کنید و نسبت به رفع اشکالات ایجاد شده همت داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز