خبرگزاری کار ایران

نماینده کاشان در نطق میان دستور؛

کش مکش های سیاسی را کنار بگذارید

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۰۱

مجلس و دولت به جای کش‌مکش‌های سیاسی باید در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت و به مشکلات محرومان رسیدگی کنند.

نماینده کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی اخیر مجلس و دولت خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ابتدا باید متوجه مسئولان شود و مجلس و دولت به جای کش‌مکش‌های سیاسی باید در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت و به مشکلات محرومان رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی منصوری آرانی در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱ + ۵ اظهار داشت: امیدوار هستیم آنچه که در این مذاکرات رقم می‌خورد، در جهت منافع ملی کشور ما باشد. ما در انجام مذاکره جدی بوده و به تعهدات خود پایبند هستیم و در چارچوب NPT تلاش می‌کنیم. اگر طرف مقابل نیز در همین مسیر حرکت کند، می‌توان خیلی سریع به توافق دست یافت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: کشورهای ۱ + ۵ و در رأس آنها آمریکا، ۳۵ سال برایشان کفایت می‌کند تا بدانند ملت ایران برای منافع حیاتی خود و صیانت از داشته‌ها و ارزش‌های خود، ملتی تسلیم‌ناپذیر است.

منصوری آرانی ضمن تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان نقش ثبات دهنده را دارند، گفت: باید از بحثسرباز اجباری عبور کرد و موضوع سرباز حرفه‌ای را در دستور کار قرار داد و من از نیروهای مسلح می‌خواهم در این حوزه به صورت جدی اقداماتی را صورت دهند.

وی ادامه داد: مشکل اشتغال جوانان در رأس همه مشکلات کشور است و جوانان بسیاری با تحصیلات عالیه با مشکل اشتغال مواجه هستند و متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم اقدام خاصی را در این زمینه صورت دهیم.

نماینده کاشان، آران و بیدگل در پایان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ابتدا باید متوجه مسئولان شود و مجلس و دولت به جای کش‌مکش‌های سیاسی باید در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت و به مشکلات محرومان رسیدگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز