خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

هنرمندان مردمی، مظلومیت مضاعف دارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۶۹

جامعه آگاه، تحصیلکرده و فرهیخته راه خود را پیدا کرده و به سوی آرمان های بلند و پیشرفت حرکت خواهد کرد، توصیه می کنم هنرمندان واقعی با جدّیت به کار خود ادامه دهند و به آینده کشور، انقلاب و سرنوشت خود و مردم امیدوار باشند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خداوند در وجود هنرمندی که درد مردم را دارد، توانی قرار داده که می تواند جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، گفته است: همین هنرمندان دردها و دغدغه هایی دارند که عموم مردم از آن اطلاع ندارند و این امر غم های آنان را مضاعف می کند.

به گزارش ایلنا، این مطلب گزیده ای از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از هنرمندان در سال ۱۳۹۱ است که امروز(دوشنبه) پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی آن را منتشر کرد.

هاشمی رفسنجانی افزوده است: وجود سلایق و علایق مختلف نزد هنرمندان طبیعی است اما تحمیل سلیقه و فکر بر جامعه هنری، نتیجه معکوس دارد.

وی اضافه کرده است: اگر قشری از اقشار جامعه نوعی سلیقه و فکر را نمی پسندد، نباید کل جامعه را از آن محروم کرد و این ظلم به هنر، هنرمند و مردم است چرا که در دوران کنونی یک فیلم و یا یک شعر ناب چنان تاثیری دارد که ممکن است ابزار ارتباطی و تبلیغاتی دیگر نداشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرده است: خداوند در وجود هنرمندی که درد مردم را دارد، فهم و توانی قرار داده که می تواند با کلام، قلم و عمل خود جامعه را تحت تأثیر قرار دهد ولی همین هنرمندان دردها و دغدغه هایی دارند که عموم مردم از آن اطلاع ندارند و این امر غم های آنان را مضاعف می کند.

هاشمی رفسنجانی تاکید کرده است: جامعه آگاه، تحصیلکرده و فرهیخته راه خود را پیدا کرده و به سوی آرمان های بلند و پیشرفت حرکت خواهد کرد، توصیه می کنم هنرمندان واقعی با جدّیت به کار خود ادامه دهند و به آینده کشور، انقلاب و سرنوشت خود و مردم امیدوار باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز