خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون رهروان به ایلنا خبر داد:

دانش آشتیانی به برخی سوالات و اتهامات پاسخ داد / در جلسه امروز هیچ تصمیمی نگرفتیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۴۱

آقای دانش آشتیانی در این جلسه تاکید کردند خود را حامی مبانی و گفتمان دولت و همچنین سرباز ولایت می‌دانند و امیدواریم که نمایندگان نیز با توجه شناخت خوبی که از ایشان در جلسه امروز به دست آوردند با رای قاطع به وضعیت کنونی وزارت علوم پایان دهند.

یک عضو فراکسیون رهروان از پاسخگویی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم به سوالات و اتهامات مربوط به وی در این فراکسیون خبر داد.

سید‌کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت با دانش آشتیانی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم گفت: آقای دانش آشتیانی در جلسه امروز فراکسیون رهروان حضور پیدا کرد و حدود ۷۰،۸۰ در صد ابهامات و اتهامات واهی را جواب داد.

وی در خصوص سوالاتی که از دانش آشتیانی در جلسه امروز فراکسیون رهروان شده است، اظهار داشت: سوالاتی در خصوص معرفی خودشان، ‌برنامه‌ها و طرح‌های ایشان، نظراتشان درباره حوادثسال ۸۸، اتهام اینکه ایشان در حوادث۸۸ نقش داشته و عضویت در حزب مشارکت از آقای دانش آشتیانی پرسیده شد که ایشان به شکلی شفاف به سوالات و ابهامات پاسخ دادند و نمایندگان شناخت خوبی از ایشان پیدا کردند.

نماینده اردبیل ادامه داد: آقای دانش آشتیانی در این جلسه تاکید کردند که خود را حامی مبانی و گفتمان دولت و همچنین سرباز ولایت می‌دانند و امیدواریم نمایندگان نیز با توجه شناخت خوبی که از ایشان در جلسه امروز به دست آوردند با رای قاطع به وضعیت کنونی وزارت علوم پایان دهند.

پیرموذن در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز فراکسیون رهروان در خصوص ایشان تصمیم‌گیری شد؟ تصریح کرد: در جلسه امروز هیچ تصمیم‌گیری صورت نگرفت.

عضو فراکسیون رهروان در پایان از حضور دانش آشتیانی در جلسه ظهر امروز فراکسیون دانشگاهیان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که وی بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز