خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب جوانان ایران اسلامی در گفت وگو با ایلنا:

بلاتکلیفی وزارت علوم به پیشرفت علمی کشور ضربه می زند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۳۱

اگرچه رأی اعتماد یا عدم اعتماد، تذکر، سؤال و استیضاح از حقوق شناخته شده نمایندگان محترم مجلس است، اما انتخاب و معرفی وزیر نیز از وظایف و حقوق مسلم دولت و رئیس جمهوری به شمار می‌رود.

ایلنا: سخنگوی حزب جوانان ایران اسلامی، گفت: وزیر انتخابی دولت برای وزارت علوم، باید با تیم مدیریتی رئیس جمهور کار کند و باید با رویه دولت همخوانی داشته باشد.

محمد خون‌چمن در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به در پیش بودن جلسه رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، با بیان این که مردم و جامعه دانشگاهی انتظاراتی از مجلس دارند، اظهار داشت: اگرچه رأی اعتماد یا عدم اعتماد، تذکر، سؤال و استیضاح از حقوق شناخته شده نمایندگان محترم مجلس است، اما انتخاب و معرفی وزیر نیز از وظایف و حقوق مسلم دولت و رئیس جمهوری به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر این که بر آورده شدن وعده های داده شده به مردم از سوی دولت و توجه به مطالبات و انتظارات آنان از حقوق ملت می باشد، گفت: نمایندگان محترم مجلس باید توجه داشته باشند مردم انتظاراتی از دولت و رئیس جمهور منتخب شان که با شعار تدبیر و امید و مشی اعتدال بر سر کار آمده است دارند؛ پس طبیعتاً وزیر انتخابی دولت نیز باید با تیم مدیریتی رئیس جمهور کار کند و باید با رویه دولت همخوانی داشته باشد.

سخنگوی حزب جوانان ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: انتظار انتخاب وزیری که بتواند تمام گرایشات سیاسی مختلف مجلس را برآورده سازد خیلی بعید به نظر می رسد و از طرفی بلاتکلیف ماندن این وزارتخانه نیز ضربه سنگینی به روند پیشرفت علمی و پژوهشی کشور خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز