خبرگزاری کار ایران

آخرین تصمیمات ارشاد درباره آینه شمعدون و بازیگران ممنوع الکار

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۱

ساخت فیلم آینه شمعدون تا اصلاح فیلمنامه كاملا متوقف است/در شرایطی ایجاب می‌کند که بعضی بازیگران سینما کار نکنند. این موضوع هرگز اعلام عمومی و رسمی نمی‌شود و فقط به تهیه کننده اعلام می‌شود.

 ایلنا: مهدی عظیمی(مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی) اعلام کرد که ساخت فیلم آینه شمعدون تا زمان اصلاح فیلمنامه کاملا متوقف است.
مهدی عظیمی که پیش از این وعده کرده بود اول آذر ماه تصمیم شورای صدور پروانه ساخت درباره فیلم آینه شمعدون را اعلام کند، صبح امروز(1 آذر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: شورای صدور پروانه ساخت اداره کل نظارت و ارزشیابی به دلیل تغییر ۱۰۰ درصدی فیلمنامه فیلم آینه شمعدون، ساخت این فیلم را تا اصلاح فیلمنامه و طرح و تصویب آن در شورا متوقف کرده است.
وی ادامه داد: یکسری ایرادات جزئی و کلی به فیلمنامه وارد شده است که باید توسط تهیه کننده و سازندگان فیلم اصلاح شود.
وی با رد ابطال پروانه ساخت فیلم افزود: پروانه ساخت فیلم باطل نشده است بلکه فقط فیلمنامه نیاز به اصلاح دارد من به سازندگان فیلم توصیه می‌کنم که فیمنامه را اصلاح کنند و به جای فضاسازی رسانه‌ای به اصلاح فیلمنامه بپردازند.
عظیمی ادامه داد: پیش از ساخت فیلم و ادامه فیلمبرداری یک مرحله قبل از ان یعنی فیلمنامه فیلم همچنان مشکل دارد.
عظیمی همچنین درباره ممنوع الکار شدن بعضی بازیگران سینما گفت: در شرایطی ایجاب می‌کند که بعضی بازیگران سینما کار نکنند و این موضوع هرگز اعلام عمومی و رسمی نمی‌شود و فقط به تهیه کننده اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز