خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

استکبار می‌داند که ملت مانوس با حسین(ع) و عاشورا، شکست ناپذیر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۵۲

هدف شبکه‌های ماهواره‌ای تنها کشور ما نیست بلکه بر علیه ملت خودشان هم هستند، آنان می‌خواهد تا با ذلیل کردن ملت‌ها بر آنان مسلط شوند زیرا انسان‌های عزیز هیچ‌گاه زیر سلطه نمی‌روند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: هدف از راه‌اندازی و توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای، ذلیل کردن انسانیت برای زیر سلطه بردن انسان‌ها است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در جمع سرحلقه‌های صالحین حوزه‌های مقاومت بسیج شیراز، گفت: دشمن امروز با چند گرایش و موضوع در حال حمله به عاشورا و کربلا است. سمت و سو دادن فعالیت‌ها به تحجر یکی از این اقدامات است، انگار که قیام عاشورا فقط برای آه و ناله و اشک بوده.

وی اضافه کرد: دادن القاب شاهانه به ائمه، جنبه غیر قابل دفاع و خشونت آمیز دادن به این موضوع، پخش اقدامات مذمومی نظیر قمه زنی به صورت کلیپ، آوردن موسیقی به خصوص جاز در مراسم عزاداری، طرح بحث‌های روشنفکرانه عجیب و غریب برای غیر قابل باور نشان دادن واقعه عاشورا و توطئه‌های انتحاری و انفجار در مراسم‌های عزاداری ابا عبدالله حسین(ع) از دیگر اقدامات دشمنان برای مقابله با عاشورا و محرم است.

نقدی هدف اصلی این توطئه ها را جدا کردن مردم از عاشورا و امام حسین(ع) بیان و اضافه کرد: ‌ استکبار می‌داند ملتی که با حسین(ع) و عاشورا مانوس می شود شکست ناپذیر خواهد شد و این موضوع را در دوران دفاع مقدس و ۹ دی تجربه کردند.

این مقام نظامی همچنین در خصوص تاثیرات ماهواره بر ابعاد مختلف زندگی جوامع گفت: تا سال ۸۵ تعداد کانال‌های ماهواره‌ای ۵-۶ کانال بود که تنها بحثسیاسی می‌کردند، اما امروزه ۱۶۶ کانال ایجاد شده که تمام بخش‌ها مثل کودک، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، خانواده و… را شامل می‌شود.

وی نقطه اشتراک تمام کانال‌ها را ترویج ابتذال و فساد دانست و تصریح کرد: غرب می‌خواهد به خانه‌های ما راه یابد و اگر این اتفاق بیفتد، به خواسته خود می‌رسد، نتیجه نفوذ دجال‌واره به زندگی مردم ایران، افزایش ۳ برابری آمار طلاق، نافرمانی فرزندان در برابر والدین، افزایش درگیری‌ها و زد و خوردها است.

نقدی در عین‌حال تاکید کرد: البته هدف شبکه‌های ماهواره‌ای تنها کشور ما نیست بلکه بر علیه ملت خودشان هم هستند، آنان می‌خواهد تا با ذلیل کردن ملت‌ها بر آنان مسلط شوند زیرا انسان‌های عزیز هیچ‌گاه زیر سلطه نمی‌روند.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری اینکه فارس در تشکیل و توسعه حلقه‌های صالحین در کشور جایگاه مطلوبی دارد، گفت: هدف اصلی حلقه های صالحین تربیت جوانان ما و سمت و سو دادن آنها با تفکر اسلامی است و این تربیت باید نتیجه عملی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز