خبرگزاری کار ایران

طی صدور پیامی؛

وزیر دادگستری به رییس جدید سازمان صدا و سیما تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۵۲

حجت‌الاسلام پورمحمدی در پیامی، انتصاب دکتر محمد سرافراز را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت.

وزیر دادگستری در پیامی، انتصاب دکتر محمد سرافراز را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت.

به گزارش ایلنا؛ متن پیام تبریک وزیر دادگستری به این شرح است:

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد سرافراز

انتصاب سزاوار جناب عالی به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی را صمیمانه تبریک می‌گویم.

قرارگرفتن در مسند راهبری و مدیریت قدرتمند‌ترین رسانه و نهاد آموزشی فرهنگی نظام اسلامی، بی‌تردید، فرصت کم نظیر خدمتگزاری به فرهنگ این مرز و بوم و زمینه ساز تحقق بیش از پیش رهنمود‌ها و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری(ادام الله ظله) است.

در عرصه کارزار فرهنگی معاصر، آرایش و چالاکی مدیران و دوستداران فرهنگ اسلام و ایران، هم معاندان و رقیبان منطقه‌ای و بین‌المللی ما را مأیوس خواهد کرد و هم جبهه فرهنگی انقلاب را به کامیابی‌های هرچه بیشتر، در قلمرو رسانه و فرهنگ، امید خواهد داد.

ابتکار و هوشمندی اهالی رسانه و فرهنگ، و در رأس آنان صدا و سیما، موجب مصونیت یافتن ذهن جامعه در مقابل تأثیر ویرانگر تهاجم فرهنگی و ضد ارزشی دشمن و افزایش باور به کارآمدی نظام است.

اینجانب، ضمن طلب توفیق برای شما از درگاه خداوند توانا، امیدوارم شما و همکارانتان، در سایه لطف الهی و توجهات خاصه امام عصر(ارواحنا فداه)، در ایجاد همگرایی عمومی در کشور، ترویج روح امید، نشاط و اعتماد، حاکمیت اخلاق، جهت‌دهی خلاقانه به فرهنگ عمومی ومدنیت اسلامی، اعتلای قانونمداری وانضباط اجتماعی، تبلیغ هنرمندانه آرمان‌های اسلامی و انقلابی و نیز تقویت تفکر برنامه‌ریزی و حمایت از خدمتگزاران و کار گزاران کشور، کامیاب باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز