خبرگزاری کار ایران

فائزه هاشمی در نشست خبری در نمایشگاه مطبوعات: / تکرار /

عدم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۴۴

در زمان دولت جدید شاهد هستیم برای اینکه مردم را ناامید کنند اجازه حضور زنان را در ورزشگاه ها را نمی دهند و مقصر را می خواهند آقای روحانی نشان دهند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: انداختن وزرا و عدم رای اعتماد به به پیشنهادات آقای روحانی بیشتر جنبه سیاسی دارد تا قانونی و من آن را یک برخورد سیاسی می دانم. مگرنه کاری که آقای فرجی دانا در وزارت علوم انجام داد برخورد با تخلفات بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فائزه هاشمی در نشست مطبوعاتی خود در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: متاسفانه عدم حضور زنان در ورزشگاه ها در رشته های والیبال و بسکتبال جنبه سیاسی پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه ها در زمان محمود احمدی نژاد اظهار داشت: در دولت قبل می دیدیم که زنان می توانستند در رشته های مختلف و استادیوم ها حضور پیدا کنند. اما در دولت جدید شاهد هستیم برای اینکه مردم را ناامید کنند اجازه حضور زنان را در ورزشگاه ها را نمی دهند و می خواهندآقای روحانی را مقصر نشان دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: اگر حضور زنان در ورزشگاه ها مشکل دارد پس چرا وقتی تیم های ورزشی ما به خارج می روند، مسئولین سفارتخانه ها با زنان در ورزشگاه ها حضور پیدا می کنند؟ معقتدم عدم حضور زنان در استادیوم ها سیاسی است و مشکل اعتقادی و اجتماعی ندارد.

فائزه هاشمی در خصوص تک خوانی زنان تصریح کرد: من مخالف این مساله نیستم اما در این باره باید علما نظر بدهند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره برنامه این حزب برای انتخابات آتی مجلس خاطرنشان کرد: سخنگوی حزب کارگزاران نیستم و نمی توانم اظهارنظر کنم ولی به طور کلی حزب کارگزاران مانند سایر احزاب دیگر، فعالیت های خود را دارد و برای انتخابات آتی مجلس بی برنامه نیست.

وی در خصوص ارزیابی از عملکرد دولت ابراز داشت: در مجموع عملکرد دولت را مثبت می دانم. البته عملکرد دولت را با توجه به اینکه فشارهای زیادی به آقای روحانی نیز وارد می شود، باید تحلیل کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم بیان کرد: انداختن وزرا و عدم رای اعتماد به به پیشنهادهای آقای روحانی، بیشتر جنبه سیاسی دارد تا قانونی و من آن را یک برخورد سیاسی می دانم. مگر نه کاری که آقای فرجی دانا در وزارت علوم انجام داد برخورد با تخلفات بود.

فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا خانواده آیت الله هاشمی مخالف حضور ایشان در ریاست مجلس خبرگان است، عنوان کرد: خانواده آقای هاشمی مخالف حضور ایشان در فعالیت های سیاسی نیست و البته آقای هاشمی هم در مسئله مجلس خبرگان گفتند در صورتی حضور پیدا می کنند که فرد صالحی برای ریاست آن شرکت نکند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره عملکرد رئیس جمهور و دولت در حوزه زنان گفت: آقای روحانی شروعش در این عرصه خوب بود و دیدیم که سه زن در هیات دولت حضور داشتند و سخنگوی وزارت خارجه و تعدادی از فرمانداران از زنان انتخاب شده اند ولی متاسفانه این روند ادامه پیدا نکرد.

وی افزود: اطلاع دارم تعدادی از استانداران می خواستند زنانی را برای فرمانداری و دیگر سمت ها منصوب کنند اما نتوانستند در برابر فشارها حکم بزنند و متاسفانه بعد از ۳۵ سال همچنان زنان نتوانستند جایگاه به خصوصی را پیدا کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص نظرش درباره حوادثسال ۸۸ اظهار داشت: من این مسئله فتنه را قبول ندارم و حتی اعتراضات پس از انتخابات سال ۸۸ را بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی قانونی می دانم و برخورد با معترضان را غیرقانونی می دانم.

فائزه هاشمی تاکید کرد: امروز عده ای با استفاده از مسئله فتنه دکان زده اند و از آن بهره برداری می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز