خبرگزاری کار ایران

فیض الله عرب سرخی در بازدید از غرفه ایلنا؛ / تکرار /

ائتلاف اصلاح طلبان - اصولگرایان ناممکن و غیرمفید است / مجلس آینده جای تندروها نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۱۸

بعید می دانم ائتلاف رسمی میان اصول گرایان و اصلاح طلبان برای انتخابات بعدی شکل بگیرد چرا که هم ناممکن است و هم غیرمفید بلکه حضور نیروهای معتدل در هر دو جناح مهمتر و مفیدتر است.

فیض الله عرب سرخی در ششمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها میهمان اختصاصی غرفه خبرگزاری کار ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آتی گفت: در میان اصلاح طلبان یک اجماع نظر برای ضرورت حضور در انتخابات و کار مشترک در آن به وجود آمده است.

وی در خصوص ائتلاف میان اصلاح طلبان و اصول گرایان اظهار داشت: بعید می دانم ائتلاف رسمی میان اصول گرایان و اصلاح طلبان برای انتخابات بعدی شکل بگیرد چرا که هم ناممکن است و هم غیرمفید بلکه حضور نیروهای معتدل در هر دو جناح مهمتر و مفیدتر است.

عرب سرخی با تاکید بر اینکه فضای کلی جامعه در حال پیش رفتن به سمت اعتدال است یادآور شد: جریانات تند رو نمی تواند نقش جدی و بازیگر اصلی در فضای سیاسی کشور باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: مجلس آینده مجلسی تندرو نخواهد بود و شاهد ترکیب بهتری نسبت به مجلس نهم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز