خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در تذکر شفاهی خبر داد:

تخلفات گسترده در بنیاد تعاون ناجا

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۷۲

به طور حتم این منابع عظیم مالی باید موجب خلق ثروت و ایجاد درآمد شود اما متأسفانه این موضوع تنها هزینه برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است از طرفی دیگر به نظر می‌رسد عدم رویکرد تخصصی و عدم امانتداری اموال و دارایی‌های این بنیاد از سوی برخی مدیران متخلف خسارت‌های سنگینی را وارد کرده است.

یک نماینده مجلس با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از بنیاد تعاون ناجا از تخلفات برخی مدیران بنیاد تعاون ناجا خبر داد و گفت: این تخلفات خسارت‌های سنگینی را ایجاد کرده است از این رو این طرح باید هر چه سریع‌تر پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، طی تذکری شفاهی گفت: طرح تحقیق و تفحص از بنیاد تعاون ناجا در مرداد سال جاری تقدیم هیأت رئیسه شد زیرا این بنیاد حجم عظیمی از منابع مالی متعلق به پرسنل و بازنشستگان این بنیاد را در اختیار داشت. ‌به طور حتم این منابع عظیم مالی باید موجب خلق ثروت و ایجاد درآمد شود اما متأسفانه این موضوع تنها هزینه برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است از طرفی دیگر به نظر می‌رسد عدم رویکرد تخصصی و عدم امانتداری اموال و دارایی‌های این بنیاد از سوی برخی مدیران متخلف خسارت‌های سنگینی را وارد کرده است از این رو برای پیگیری این موضوع طرح تحقیق و تفحص مطرح شد اما علی رغم گذشت چند ماه هیأت رئیسه پاسخی در این رابطه نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز