خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

حداد عادل: استیضاح جنتی از طریق مذاکره حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۴۲۹

حداد عادل می‌گوید: منهم حرفهایی درباره استیضاح جنتی شنیده‌ام ولی فعلا اظهارنظری نمی‌کنم تا اگر اختلافی بین نمایندگان و وزاء وجود دارد؛ از راه ساده‌تری چون مذاکره و نشست برطرف شود.

رییس فراکسیون اصولگرایان در واکنش به تلاش اقلیت مجلس برای استیضاح وزیر ارشاد؛ گفت: من یکسری حرف‌ها در این زمینه شنیده‌ام ولی اجازه بدهید تا فعلا اظهارنظری در این مورد صورت نگیرد تا اگر اختلافی نیز بین نمایندگان و وزاء وجود دارد در درجه اول از راه ساده‌تری چون مذاکره و نشست برطرف شود.

حداد عادل در گفتگو با خبرنگار ایلنا و در پاسخ به این سوال که به گفته برخی نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه نامه‌نگاری‌هایی بین اعضای جبهه پایداری و او برای نشر مستنداتی علیه وزیر ارشاد رد و بدل شده؛ نیز گفت: بیشتر این رفت و آمد‌ها مربوط به احولپرسی از من بود. از آنجایی که مجلس حدود یک هفته تعطیل بود یک سری حرف‌ها در سینه‌ها مانده بود که باید طرح می‌شدند.

وی در واکنش به نصب کاریکاتور توهین آمیز برخی وزرای دولت چون علی جنتی و بیژن زنگنه در غرفه یکی از رسانه‌های اصولگرای مستقر در نمایشگاه مطبوعات هشدار داد: نشر کاریکاتور افراد، مشروط به آنکه حامل توهین به افراد نشود بلامانع است اما درصورتی‌که این کاریکاتور‌ها به معنای توهین به مسئولان باشد؛ محکوم بوده و باید با آن برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز