خبرگزاری کار ایران

احمد حکیمی‌پور در بازدید از غرفه ایلنا:

جریان اصلاح طلب همچنان منسجم است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۳۸

اهداف همایش سراسری در سه بخش عمده خلاصه می‌شود اول فراهم کردن زمینه حضور همه سلیقه‌های نظام در انتخابات مجلس، دوم اندیشیدن تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و سومین هدف این همایش، حفظ انسجام و وحدت در جریان اصلاح طلب خواهد بود.

احمد حکیمی پور از غرفه خبرگزاری کار ایران(ایلنا) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر احمد حکیمی پور در غرفه ایلنا در خصوص اقدامات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس دهم گفت: خوشبختانه جریان اصلاحات همچنان انسجام لازم را دارد.

وی افزود: شورای مشورتی آقای خاتمی و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هریک کارهای خود را انجام می دهند ضمن اینکه همپوشانی لازم را نیز با یکدیگر دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برگزاری همایش سراسری موضوعی است که ما در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آن را پیگیری می کنیم، بیان کرد: در پایان جلسه روز یکشنبه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، کمیته اجرایی این همایش سراسری تعیین شد. جزییات این همایش را در آینده اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش ما بر این خواهد بود که همه طیف‌های اصلاح‌طلب در این همایش حضور داشته باشند. این همایش یک روز کامل زمان می‌برد و از تشکل‌های مرجع جریان اصلاحات و حتی جریان‌های اصلاح‌طلب بیرون از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این همایش دعوت خواهند شد.
دکتر احمد حکیمی پور در گفت: اهداف این همایش در سه بخش عمده خلاصه می‌شود اول فراهم کردن زمینه حضور همه سلیقه‌های نظام در انتخابات مجلس، دوم اندیشیدن تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و سومین هدف این همایش، حفظ انسجام و وحدت در جریان اصلاح طلب خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز