خبرگزاری کار ایران

تاجگردون با حضور در غرقه ایلنا خبر داد:

لایحه خروج از رکود به صحن علنی می آید

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۸۹

بررسی و ارسال لایحه خارج از رکود مهمترین اولویت اقتصادی مجلس به شمار می‌رود که تقریبا در کمیسیون نهایی شده و آماده برای ارسال به صحن علنی مجلس است. احتمالا این لایحه تا هفته ۳ دیگر به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

غلامرضا تاجگردون با حضور در غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، درباه اختلافات اخیر نمایندگان مجلس حول طرح و لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، گفت: اینکه آن روز لایحه رای نیاورد به اعتقاد بنده نمایندگان در روز رای‌گیری اطلاع دقیق از محتوای لایحه نداشتند. به همین خاطر بود که وقتی هفته بعدتر مجلس طرح خارج از نوبت آن با ۱۷۰ رای موافق یک فوریت آن را تصویب کرد.

وی در ادامه با اشاره به جلسه علنی روز یکشنبه وکلای ملت اظهار داشت: در این جلسه نیز با ۱۵۰ رای موافق مجلس کلیات آن را تصویب کرد. در این بین نیز طبیعی است که صداهای مخالفی هم شنیده شود و برخی بخواهند از چنین موضوعاتی بهره‌برداری سیاسی کنند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه نباید مسائل را رنگ و آب سیاسی بدهیم، تصریح کرد: بحثتنظیم بخشی از قوانین و مقرارت مالی دولت یک موضوع سیاسی و پولی نیست. بلکه این بحثتوجه به آن دارد که منابع مالی در کجا مصرف می‌شود. ما بنا داریم تا مصوبات بودجه را در یک مجموعه گردآوری کنیم. با این وجود برخی حرف‌های دیگری درباره این طرح مطرح می‌کنند و به رفتارهای معمول خود در این بیست ساله ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به فوائد این طرح خاطرنشان کرد: تصویب نهایی این طرح حاشیه‌های مجلس و دولت کاهش خواهد داد و این زمینه را فراهم می‌کند تا در یک فضای آرام‌تری به نسبت گذشته بودجه بررسی شود.

این نماینده عضو فراکسیون رهروان همچنین در پاسخ به این سوال که مهمترین اولویت کمیسیون برنامه و بودجه جهت همکاری با دولت در بهبود وضعیت اقتصادی کشور چه خواهد بود، بیان کرد: من بر این اعتقاد هستم که بررسی و ارسال لایحه خارج از رکود مهمترین اولویت اقتصادی مجلس به شمار می‌رود که تقریبا در کمیسیون نهایی شده و آماده برای ارسال به صحن علنی مجلس است.

تاجگردون تاکید کرد: احتمالا این لایحه تا هفته ۳ دیگر به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز