خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا:

اتهام جدیدی در پرونده غنچه قوامی مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۳۰

حکم پرونده غنچه قوامی هنوز صادر نشده حتی ختم رسیدگی نیز اعلام نشده است. در پرونده اخیر غنچه قوامی اتهام دیگری نیز داشته که در مورد آن قرار منع تعقیب صادر شده است اما با اعتراض انجام گرفته بار دیگر پرونده به دادگاه رفته و دادگاه این اعتراض را پذیرفته است و پرونده به دادسرا بازگشته است.

نشست خبری غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

محسنی اژه ای در نشست خبری خود که در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص پرونده غنچه قوامی و اینکه وکیل وی عنوان کرده بعد از صدرو حکم، اتهام جدیدی به موکلش وارد شده گفت: حکم پرونده غنچه قوامی هنوز صادر نشده حتی ختم رسیدگی نیز اعلام نشده است. من بارها گفته ام توجه کنید ختم جلسه دادگاه با ختم رسیدگی تفاوت دارد. ممکن است جلسات دادگاه تمام شود اما این به معنای ختم رسیدگی نیست.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: در پرونده اخیر غنچه قوامی اتهام دیگری نیز داشته که در مورد آن قرار منع تعقیب صادر شده است اما با اعتراض انجام گرفته بار دیگر پرونده به دادگاه رفته و دادگاه این اعتراض را پذیرفته است و پرونده به دادسرا بازگشته است.

غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در پایان گفت: در این خصوص اتهام جدیدی مطرح نیست بنابراین همین دادگاه باید در مورد آن نظر بدهد و برای آن حکم صادر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز