خبرگزاری کار ایران

سالک در نمایشگاه مطبوعات:

هدف از اسیدپاشی، ضربه زدن به روند تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۸۴

مجله اشپیگل در گزارشی اعلام کرده است که امسال ۲۳۰۰ مورد اسیدپاشی در اروپا رخ داده است که بیش از ۱۴۰ مورد آن در انگلیس بوده است و رسانه‌های غربی می‌خواستند با این کار وجهه کشور و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مخدوش کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هدف اصلی آمران حادثه اسیدپاشی در اصفهان را ضربه زدن به روند تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام احمد سالک در نشست خبری در نمایشگاه مطبوعات در مورد آخرین اخبار اسیدپاشی در اصفهان، ضمن محکوم کردن این واقعه، هدف اصلی آمران این حرکت را ضربه زدن به روند تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی ضمن محکوم کردن هجمه تبلیغات بین‌المللی علیه این واقعه گفت: مجله اشپیگل در گزارشی اعلام کرده است که امسال ۲۳۰۰ مورد اسیدپاشی در اروپا رخ داده است که بیش از ۱۴۰ مورد آن در انگلیس بوده است و رسانه‌های غربی می‌خواستند با این کار وجهه کشور و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مخدوش کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت مصدومان این حوادثاظهار داشت: از این چهار مورد، دو مورد آن سطحی بوده است که با جوهرنمک صورت گرفته و صدمه جدی وارد نشده است و دو مورد دیگر با اسید سولفوریک بوده است. طبق آخرین اخبار چند نفر از مظنونین دستگیر شده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز