خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اقتصادی در گفت‌و‌گو با ایلنا خبرداد:

نامه مجلس به قوه قضاییه برای روشن شدن تخلف ۷هزار میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۳۶

ما امروز یک نامه به هیات رییسه مجلس ارائه کردیم تا در جلسه علنی برای ارسال نامه از طبقه بندی خارج شدن این پرونده به قوه قضاییه رای گیری صورت بگیرد / از آنجاییکه حق رای گیری در جلسات غیرعلنی برای نمایندگان وجود ندارد تصمیم گرفتیم که برای درخواست روشن‌تر شدن جزییات این تخلف از قوه قضاییه در جلسه علنی مجلس رای گیری کنیم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارسال نامه‌ای به هیات رییسه مجلس برای رای گیری از نمایندگان در مورد از طبقه بندی خارج شدن پرونده تخلف هفت هزار میلیاردی و روشن کردن جزییات آن از سوی قوه قضاییه خبر داد.
ارسلان فتحی‌پور نماینده کلیبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت رانت هفت هزار میلیارد دلاری گفت: از آنجاییکه این پرونده طبقه بندی شده بود اجازه مطرح شدن اسامی افراد متخلف در آن وجود نداشت. مطرح شدن اسامی موجب می‌شد که این پرونده از شکب طبقه بندی شده‌اش خارج شود. بنابراین ما درخواست دادیم که این پرونده از حالت طبقه بندی خارج شود که همین درخواست موجب طولانی شدن روند اعلام جزییات این پرونده شده است.
وی ادامه داد: ما امروز یک نامه به هیات رییسه مجلس ارائه کردیم تا در جلسه علنی برای ارسال نامه از طبقه بندی خارج شدن این پرونده به قوه قضاییه رای گیری صورت بگیرد.
این نماینده مجلس با اشاره به قرائت گزارش این تخلف در جلسه غیرعلنی مجلس در گذشته گفت: از آنجاییکه حق رای گیری در جلسات غیرعلنی برای نمایندگان وجود ندارد تصمیم گرفتیم که برای درخواست روشن‌تر شدن جزییات این تخلف از قوه قضاییه در جلسه علنی مجلس رای گیری کنیم.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که چقدر نسبت به پیگیری این تخلف به وقوع پیوسته در دولت گذشته امیدوار هست نیز گف: پیگیری این پرونده بر عهده قوه قضاییه است و من در این مورد پاسخگو نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز