خبرگزاری کار ایران

سی و دومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش وارد اقیانوس هند شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۴۴

ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه ماموریت خود در خلیج عدن پس از عبور از تنگه هرمز، راس الکوه، دریای عمان، راس الحد، دریای عرب و جزیره مصیره صبح شنبه وارد اقیانوس هند شد.

سی و دومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(شنبه) وارد اقیانوس هند شد.

به گزارش ایلنا، این ناوگروه در ادامه ماموریت خود در خلیج عدن پس از عبور از تنگه هرمز، راس الکوه، دریای عمان، راس الحد، دریای عرب و جزیره مصیره صبح شنبه وارد اقیانوس هند شد.

اعزام این ناو گروه به خلیج عدن به منظور حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در آب های دوردست از سوی ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش برنامه ریزی و ابلاغ شده است.

براساس وظایف ابلاغی نیروهای مسلح، امنیت خطوط کشتی رانی تجاری، نفتی و سایر کشتی هایی که با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه یاد شده تردد می کنند و کمک به سایر شناورهای خارجی درخواست کننده کمک اضطراری در خلیج عدن بر عهده این ناوگروه می باشد.

ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش، همزمان با عاشورای حسینی به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشورمان به این ماموریت اعزام شده است؛ در اجرای این ماموریت با هرگونه تهدیدی که از سوی دزدان دریایی متوجه ناوگان کشتیرانی ایران بشود برخورد قاطعانه خواهد کرد.

این ناوگروه ماموریت خود را از منطقه یکم نیروی دریایی در بندرعباس در جنوب ایران آغاز کرد.

سی و دومین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خلیج عدن از ابتدای ماموریت خود تاکنون ۷۱۰ مایل دریایی معادل یک هزار و ۳۱۵ کیلومتر را طی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز