خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران؛

با توجه به اقبال جوانان و مردم بنا داریم شبکه‌های اجتماعی آزاد باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۰۹

دولت شبکه های اجتماعی را ابزاری در دست مردم می داند و این را درک می کند که از نظر اقتصادی برای وزارت ارتباطات استفاده این شبکه ها چندان به صرفه نیست اما با توجه به اقبال جوانان و مردم از این شبکه ها بنا داریم که آنها آزاد باشند اما توصیه ما این است که کاربران رعایت اخلاق را د ر خصوص این شبکه ها انجام دهند.

وزیر ارتباطات در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه بررسی فیلترینگ شبکه های اجتماعی و وزارت ارتباطات به کجا رسید گفت: دولت بنا ندارد شبکه های اجتماعی را که می شود از آنها در چارچوب استفاده کرد به دلیل مسائل اقتصادی مسدود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی افزود: ما همواره از کاربران خواهش کرده ایم که آنها هم از شبکه های اجتماعی استفاده مجاز داشته باشند البته در یکی از دوماه گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته وشبکه هایی توسط دانشگاهیان و گروههای داخلی ایجاد شده و مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

واعظی یادآور شد: ما شبکه های اجتماعی را ابزاری در دست مردم می دانیم و این را هم درک می کنیم که از نظر اقتصادی برای وزارت ارتباطات استفاده این شبکه ها چندان به صرفه نیست اما با توجه به اقبال جوانان و مردم از این شبکه ها بنا داریم که آنها آزاد باشند اما توصیه ما این است که کاربران رعایت اخلاق را د ر خصوص این شبکه ها انجام دهند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه جلسه شورای عالی فضای مجازی اوایل هفته جاری تشکیل شد گفت: در این جلسه در خصوص پیامکهای انبوهی که همواره مورد گله قشرهای مختلف مردم بوده و روی کلیات و ضرورت آن تاکید شد و قرار شد روی جزئیات آن در جلسه آینده بحثو تبادل نظر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز