خبرگزاری کار ایران

واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا - اندونزی؛

استارت تمرینات جوانان واترپلو در اندونزی / فردا حریفان ایران مشخص می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۱۵

واترپلوئیست های جوان ایران که برای شرکت در مسابقات زیر ۱۹ سال آسیا به اندونزی سفر کرده اند از ساعت ۱۰صبح امروز به وقت جاکارتا نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند.

تیم واترپلوی جوانان ایران که برای حضور در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در اندونزی به سر می برد از صبح امروز(شنبه) تمرینات خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، واترپلوئیست های جوان ایران که برای شرکت در مسابقات زیر ۱۹ سال آسیا به اندونزی سفر کرده اند از ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت جاکارتا نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند.

حمید شب انگیز سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران درباره شرایط ملی پوشان عنوان کرد: برای اینکه ورزشکاران با شرایط جوی و آب و هوا عادت کنند دو روز زودتر مستقر شدیم. امروز دو نوبت تمرین صبح و بعد از ظهر داشتیم که شرایط بازیکنان خوب بود. با تمرینات فردا به همین صورت شرایط ورزشکاران به ایده آل نزدیک می شود. امیدوارم با این وضعیت آمادگی درمسابقات به آنچه می خواهیم دست یابیم.

مراسم قرعه کشی فردا(یکشنبه) برگزار می شود و تیم واترپلو جوانان ایران از روز دوشنبه(۱۲ آبان) در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا در نخستین دیدار خود به آب می زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز