خبرگزاری کار ایران

آغاز دور جدید پیش‌ ثبت‌نام‌های عتبات از امروز

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۴۵

براساس این اطلاعیه شروع پیش ثبت نام عتبات از امروز ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۰ آبان سال جاری خواهد بود.

سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید پیش ثبت‌نام‌های سفر عتبات عالیات از امروز(شنبه) دهم آبان خبر داد و اعلام کرد که آن دسته از زائران که قصد اعزام به عتبات در اربعین را دارند می‌توانند از امروز نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام عتبات از ۱۱ آذر ماه تا۲۰ اسفند ماه هستند، می‌توانند با مراجعه سامانه پیش ثبت نام این سازمان به آدرس http: / / atabat. haj. ir برای خود و همراهانشان نام نویسی و کد رهگیری دریافت کنند.

براساس این اطلاعیه شروع پیش ثبت نام عتبات از امروز ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۰ آبان سال جاری خواهد بود.

همچنین قرار است پنجشنبه ۲۲ آبان ماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام شده و نتیجه آن روز شنبه ۲۴ آبان بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار گیرد.

متقاضیان در این زمان می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروان‌ها مطلع شوند.

افرادی که در پیش ثبت نام دوره‌های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده‌اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات وی(براساس گروه بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه‌ها ثبت نام نکرده‌اند از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهد شد به همین منظور در صورتی که این افراد مایل به تشرف در این دوره هستند لازم است مجددا نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام کنند.

افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می‌کنند، در صورتی که تعدادی از آن‌ها منصرف و از گروه خود خارج شوند، چنانچه عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود این گروه حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز