خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد رسایی و سلامی درباره استیضاح وزیر ارشاد:

اول امضا کنید بعد بخوانید!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۵۴

در حاشیه جلسات علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اقای حمید رسایی و همچنین آقای نگهبان سلامی اقدام به جمع آوری این امضا‌ها می‌کردند. ایشان به بنده نیز پیشنهاد امضای طرح را دادند که قبول نکردم. حتی پیشنهاد مطالعه طرح پس از امضا را نیز دادند که بنده بازهم قبول نکردم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره حاشیه‌های جمع آوری امضای استیضاح وزیر فرهنگ، گفت: در حاشیه جلسات علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی آقای حمید رسایی و همچنین آقای نگهبان سلامی اقدام به جمع‌آوری این امضا‌ها می‌کردند. ایشان به بنده نیز پیشنهاد امضای طرح را دادند که قبول نکردم. حتی پیشنهاد مطالعه طرح پس از امضا را نیز دادند که بنده بازهم قبول نکردم.

علی محمد بزرگواری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره طرح استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این طرح از سوی آقای حمید رسایی تنظیم شده است که هنوز در مرحله جمع‌آوری امضا قرار دارد.

این عضو کمیسیون کشاورزی در پاسخ به این سوال که این طرح با موافقت چند نماینده در مجلس شورای اسلامی همراه است؟ اعلام کرد: هنوز تعداد نمایندگان دقیق مشخص نیست ولی فکر نمی‌کنم که تعداد زیادی از نمایندگان آن را امضا کرده باشند.

این نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام همچنین درباره نحوه جمع‌آوری امضاهای طرح استیضاح، افزود: در حاشیه جلسات علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی آقای حمید رسایی و همچنین آقای نگهبان سلامی اقدام به جمع‌آوری این امضا‌ها می‌کردند. ایشان به بنده نیز پیشنهاد امضای طرح را دادند که قبول نکردم.

بزرگواری در پاسخ به علت امضا نکردن طرح، گفت: مشخصا طرحی که مطالعه نشده باشد را نمی‌توانم امضا کنم. اگرچه دوستان اصرار به امضا طرح داشتند ولی بنده قبول نکردم. ایشان حتی پیشنهاد مطالعه طرح پس از امضا را نیز دادند که بنده قبول نکردم.

علاوه بر بزرگواری، عبدالوحید فیاضی نیز درباره روند جمع‌آوری امضاهای طرح استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی گفت‌و‌گوی کوتاهی با ایلنا، گفت: در جلسات هفته گذشته مجلس شورای اسلامی آقایان نگهبان سلامی و رسایی در تلاش برای جمع‌آوری امضا بودند که فکر می‌کنم حدود این امضا از ۲۰ نفر تجاوز نمی‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز