خبرگزاری کار ایران

توصیه صالح آبادی به سهامداران؛

جزئیات مذاکرات بورسی ها با وزارت نفت / تامین مالی ۲۰ هزار میلیاردی بازار سرمایه

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۶۹

در روزهای گذشته جلسه ای در مورد وضعیت پالایشگاه های بورسی با وزارت نفت برگزار و دغدغه های بورسی ها در آن جلسه مطرح شد، اما هنوز به جمع بندی در مورد فرمول کیفی سازی پالایشگاه ها نرسیده ایم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام جزئیات مذاکرات بورس با وزارت نفت در مورد پالایشگاه ها، رقم تامین مالی بورس در ۷ ماهه ابتدای امسال را ۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام و به سهامداران توصیه کرد که با دید بلندمدت به بازار سرمایه نگاه کنند.

به گزارش ایلنا، علی صالح آبادی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد مذاکرات آخرین جلسه بورس با وزارتخانه ها، افزود: در روزهای گذشته جلسه ای در مورد وضعیت پالایشگاه های بورسی با وزارت نفت برگزار و دغدغه های بورسی ها در آن جلسه مطرح شد، اما هنوز به جمع بندی در مورد فرمول کیفی سازی پالایشگاه ها نرسیده ایم.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار، رقم تامین مالی بورس طی ۷ ماهه ابتدای سال جاری را بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان ذکر و اعلام کرد که گزارش بورس در این زمینه به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارائه شده است.

وی درباره روند مثبت شدن شاخص کل بورس طی روزهای اخیر، افزود: علاوه بر افزایش شاخص های بورسی و مثبت شدن آنها، حجم معاملات در بورس و فرابورس نیز افزایش پیدا کرده است. به هر حال بازارها صعود و نزول دارند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن توصیه به سهامداران و سرمایه گذاران بورس که با دید بلندمدت به بازارهای مالی توجه کنند، گفت: در یک ماه اخیر بازار سرمایه روند با ثباتی را داشته است و نوسانات در این بازار بسیار کم بوده که نشان دهنده این است که بازار به ثبات رسیده و به افق های بالاتری فکر می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز