خبرگزاری کار ایران

فقط به برد استقلال فکر می‌کنیم؛

حق‌جو: مسائل مالی بازیکنان را اذیت می‌کند / حتی هزار تومان از باشگاه صبا نگرفته‌ایم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۴۴

هیچ وقت این را به خود نگفته‌ام اگر پول ندهند خوب بازی نمی‌کنم و این را نمی‌گویم مشکلات مالی روی کار فنی تاثیر گذار است اما واقعا در روحیه بازیکنان نقش دارد.

مدافع تیم فوتبال صبای‌قم با اشاره به عدم پرداخت مطالبات این فصل‌شان اظهار کرد: درحال حاضر که هفته سیزدهم هستیم هزار تومان از باشگاه نگرفته‌ایم.

مسعود حق‌جو در مورد شرایط صبا پیش از دیدار با استقلال به خبرنگار ایلنا گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از نظر روحی کاملا آماده دیدار با استقلال هستیم اما مسائل مالی بازیکنان را اذیت می‌کند که بعید می‌دانم روی این بازی تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: با احترامی که برای طرفداران و تیم استقلال قائلم ولی ما فقط به فکر ۳ امتیاز در این بازی هستیم تا به نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر داشتیم ادامه دهیم.

مدافع صبای‌قم خاطر نشان کرد: بار فنی تیم ما خوب است و ان‌شاالله در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم. بازی‌هایی که امتیاز از دست دادیم می‌توانستیم برنده باشیم ولی با بدشانسی مواجه شدیم.

حق‌جو با بیان اینکه ادامه روند خوب ما در لیگ بستگی به خیلی از مسائل دارد عنوان داشت: یکی از آنها مشکلات مالی و روحی - روانی است و این مهم‌ترین بحثماست. ماشاالله در فوتبال ما هرکس دلش برای مصاحبه تنگ می‌شود می‌آید فوتبال و بازیکنان را می‌کوبد که فلان قدر پول می‌گیرند، ولی در حال حاضر که هفته سیزدهم هستیم حتی هزار تومان هم از باشگاه نگرفته‌ایم. بالاخره ما هم مشکلات و زندگی داریم.

وی خاطر نشان کرد: به ما گفته‌اند بحثمالی شما درست می‌شود، اما تاریخی نداده‌اند. ما چک یکم آبان را داریم که پاس نشده است. از مسئولان نیز تنها آقای جهان‌بینی دنبال پول است. پیش از فصل همه آقایان حرف از حمایت همه جانبه بعد از انتقال تیم به قم و امکانات برای سهمیه گرفتن در آسیا می‌زنند اما فعلا کسی را ندیدیم. فقط آقای جهان‌بینی در تکاپو است که مشکلات را برطرف کند.

بازیکن صبای‌قم تاکید داشت: هیچ وقت این را به خود نگفته‌ام اگر پول ندهند خوب بازی نمی‌کنم و این را نمی‌گویم مشکلات مالی روی کار فنی تاثیر گذار است، اما واقعا در روحیه بازیکنان نقش دارد. وقتی ما نتوانیم مسائل مالی زندگی شخصی خود را حل کنیم مطمئنا فکرمان مشغول می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز