خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر خواستار شد؛

شهرداری باید از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۲۸

باید کاربری شهرک یثرب از سوی شهرداری مشخص شود تا ساخت‌وسازهای غیرمجاز کاهش یابد.

فرماندار قائمشهر گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجار در این شهرک تبدیل به فرهنگ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان با بیان اینکه از شهرداری انتظار داریم از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری کند، اظهار داشت: باید کاربری شهرک یثرب از سوی شهرداری مشخص شود تا ساخت‌وسازهای غیرمجاز کاهش یابد زیرا ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک یثرب تبدیل به فرهنگ شده است.

محمدی ادامه داد: در هنگام ساخت، تخریب‌ها انجام شود، خاطر‌نشان کرد: اگر در هنگام ساخت، اقدامات لازم انجام شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائشمهر افزود: برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، نباید احساسی برخورد کرد و از روی دلسوزی برای شهروند خاصی، به دلیل مشکلات اقتصادی، خدمات آب، برق، گاز و مخابرات ارائه شود.

محمدی ادامه داد: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، نباید با قبول دریافت جریمه، پروانه‌ای برای ساخت در حریم غیرمجاز صادر کند، زیرا با این اقدام ساخت‌و ساز غیرمجاز در منطقه مذکور را رواج می‌دهد.

فرماندار قائم شهر، با تاکید بر اینکه باید از ساخت‌وساز در چشم‌اندازها جلوگیری شود، بیان کرد: مناطق واسکس و شهرودکلا در شهرستان قائمشهر، دارای چشم‌اندازهای طبیعی بسیاری زیبایی است که امیدواریم از این ساخت‌وسازها جلوگیری به‌‌عمل آید.

وی گفت: با توجه به وجود ۱۱۷ روستا در شهرستان قائمشهر، یک بخشداری مرکزی در شهرستان فعالیت می‌کند که تقاضا داریم شهرستان به دو بخشداری ارتقا یابد تا مشکلات روستاها برطرف شد.

فرماندار قائمشهر در پایان یادآور شد: تیمی با حضور جهاد کشاورزی، شهرداری، دادگستری و نیروی انتظامی تشکیل شود تا هر ۱۵ روز جلسه ساخت‌وساز غیر مجاز با ارائه گزارش‌ها انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز