خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس با پیکان ابراهیم زاده از بحران گریخت / صعود ۴ پله ای با گل کاپیتان

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۱۹

پرسپولیس با تک گل کاپیتان نوری هفته سیزدهم را با پیروزی مقابل پیکان پشت سر گذاشت و به پنجمین برد فصل خود دست یافت تا سرخپوشان با صعود به رده هشتم موقتا از بحران فاصله بگیرند.

پرسپولیس تهران هفته سیزدهم لیگ برتر را با برد برابر پیکان پشت سر گذاشت. محمد نوری در دقیقه ۷۵ تک گل بازی را برای سرخپوشان به ثمر رساند تا تیمش با صعودی چهار پله ای به رده هشتم جدول صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که از هفته سیزدهم لیگ برتر و در حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، تیم پرسپولیس با یک گل از سد پیکان گذشت و به مکان هشتم جدول رده بندی صعود کرد.

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس در دقیقه ۷۵ تنها گل این بازی را با ضربه سر و به زیبایی درون دروازه سید مهدی رحمتی سنگربان پیکان جای داد.

سرخ پوشان در نیمه نخست بازی پر اشتباهی را به نمایش گذاشتند به طوریکه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس، بارها از نحوه عملکرد بازیکنان خود اظهار نارضایتی کرد. در تنها موقعیت خطرناک تیم پرسپولیس درنیمه نخست، ضربه سر نوری کاپیتان پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

در نیمه دوم، بازیکنان پرسپولیس با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا بتوانند با سرعت دادن به بازی، از کناره ها دروازه سید مهدی رحمتی سنگربان باتجربه پیکان را تهدید کنند.

تاکتیک تیم پرسپولیس در دقیقه ۷۵ به ثمر نشست به طوری که این تیم بر روی ارسال امید عالیشاه و ضربه نوری به گل رسید تا این تیم به پنجمین پیروزی فصل خود دست یابد.

بازیکنان تیم پیکان نیز در این دیدار با تجمع در یک سوم خط میانی سعی داشتند با از کار انداختن هافبک های حریف، مانع از خودنمایی سرخ پوشان پشت محوطه جریمه تیم خودی شوند اما در دقیقه ۷۵ اسیر سانتر زیبای عالیشاه و ضربه سر نوری شدند.

پرسپولیس با این برد ۱۸ امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد. تیم پیکان هم در ادامه ناکامی های خود با ۱۵ امتیاز در رده ۱۰ جدول باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز