خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات‌مدیره کانون‌ کارگران بازنشسته تهران مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۵۱

آقایان «حسن صادقی»، «مهدی مجیدی»، «اکبر عیوضی»، «مجید سبزعلیان»، «رضا قلی پاکزاد»، «میرمنصور موسوی»، «علی سلطانی»، «عباس بهرام‌آبادی»، «برزو روحبخش»، «ناصر ملک‌نژاد» و «علی دهقان‌کیا» به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

نتیجه مجمع دوم کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان تهران برای انتخاب هیات مدیره جدید این تشکل صنفی کارگران بازنشسته مشخص شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس نتیجه آرایی که روز گذشته در این مجمع عمومی فوق‌العاده جمع آوری شده است، آقایان «حسن صادقی»، «مهدی مجیدی»، «اکبر عیوضی»، «مجید سبزعلیان»، «رضا قلی پاکزاد»، «میرمنصور موسوی»، «علی سلطانی»، «عباس بهرام‌آبادی»، «برزو روحبخش»، «ناصر ملک‌نژاد» و «علی دهقان‌کیا» به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین براساس نتایج شمارش این آراء «علیرضا حیدری» و خانم «ضمیری آذر» به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهرستان تهران انتخاب شدند.

یادآوری می‌شود پیش از این در تاریخ ۲۰ شهریور ماه سال جاری نخستینمجمع عمومی و فوق‌العادهدیگری برای انتخاب اعضای هیات مدیره جدید کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان تهران برگذار شده بود که در ‌‌نهایت به دلیل آنچه مخدوش شدن روند توزیع و جمع‌آوری برگه‌های تعرفه عنوان شده بود، باطل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز