خبرگزاری کار ایران

حاشیه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم / ۵ /

تذکر لاریجانی به توزیع شبنامه در مجلس / پیشنهاد تاریخی نادران

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۹۵

علی لاریجانی در تذکری به نمایندگان مجلس اعلام کرد که بدون مجوز هیات رییسه هیچ نامه‌ای را میان نمایندگان توزیع نکنند. ظاهرا نامه‌هایی علیه وزیر پیشنهادی علوم در صحن علنی توزیع شده بود که یکی از آن‌ها نیز به دست لاریجانی رسیده بود.

الیاس نادران نماینده تهران پیشنهاد داد که می‌بایست پس از اظهارات رییس جمهور و بدون استماع نظرات مخالفان و موافقان در مورد وزیر پیشنهادی رای گیری شود تا وقت مجلس گرفته نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جلسه علنی امروز مجلس که به بررسی صلاحیت محمود نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی علوم اختصاص داده شده بود زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس اعلام کرد که کمیسیون آموزش و تحقیقات به هیچ عنوان نظر خود در مورد وزیر پیشنهادی علوم را مثبت اعلام نکرده است.

*الیاس نادران نماینده تهران که به عنوان نماینده مخالف در جلسه علنی امروز مجلس صحبت می‌کرد در ابتدای صحبت‌های خود گفت: من پیشنهاد کردم بدون استماع نظرات مخالفان و موافقان برای این وزیر رای گیری شود تا وقت مجلس و دولت گرفته نشود.

*نادران در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کنایه دولت را متهم به داشتن رمال و غیب گو کرد.

*علی لاریجانی در تذکری به نمایندگان مجلس اعلام کرد که بدون مجوز هیات رییسه هیچ نامه‌ای را میان نمایندگان توزیع نکنند. ظاهرا نامه‌هایی علیه وزیر پیشنهادی علوم در صحن علنی توزیع شده بود که یکی از آن‌ها نیز به دست لاریجانی رسیده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز