خبرگزاری کار ایران

/ حاشیه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم / ۳

پاسخ نجفی به شایعه امضای نامه خطاب به رهبری / تذکر لاریجانی به نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۷۹

تجمع نمایندگان مجلس در قسمت جلوی مجلس که محل استقرار وزرا و اعضای هیات دولت است از شدت حضور نمایندگان بسیار شلوغ شده بود که علی لاریجانی وادار شد چندین بار نسبت به این موضوع تذکر بدهد و خواهان نشستن نمایندگان بر روی صندلی‌های خودشان شود.

در جلسه علنی امروز مجلس علی لاریجانی رییس مجلس اعلام کرد که محمود نیلی احمد آبادی اعلام کرده است که نامه‌ای را در سال ۸۸ خطاب به مقام معظم رهبری امضا نکرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم محمود نبویان اعلام کرد که " محمد علی نجفی مرداد ماه نامه ای می نویسد که در آن جمهوری اسلامی را وحشی و سبع معرفی می کند. آیا اینها با شعار اعتدال می سازد؟ " بر همین اساس نجفی در پیغامی به رییس مجلس اعلام کرد که هیچ نامه‌ای را در این زمینه امضا نکرده است.
گفتنی است موافقان وزیر پیشنهادی نیز خواهان اسناد این نامه از مخالفان شدند.
گفتنی است تجمع نمایندگان مجلس در قسمت جلوی مجلس که محل استقرار وزرا و اعضای هیات دولت است از شدت حضور نمایندگان بسیار شلوغ شده بود که علی لاریجانی وادار شد چندین بار نسبت به این موضوع تذکر بدهد و خواهان نشستن نمایندگان بر روی صندلی‌های خودشان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز