خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

روسیه انتخابات جدایی‌طلبان اوکراین را به رسمیت می‌شناسد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۶۹

مقام‌های اوکراین، اتحادیه اروپا و آمریکا اعلام کردند که انتخابات هواداران روسیه و جمهوری خودخوانده غیرقانونی است و باید انتخابات محلی طبق قانون‌های اوکراین و مفاد معاهده توافق پنجم سپتامبر در «مینسک» صورت پذیرد.

مقام‌های روسیه امروز - سه‌شنبه - اعلام کردند که انتخابات جدایی‌طلبان اوکراین را که کمتر از دو ماه دیگر برگزار می‌شود، به رسمیت می‌شناسند.

به گزارش ایلنا به نقل از مورنینگ‌ استار، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه وعده داد که مسکو انتخابات جدایی‌طلبان را که قرار است هفتم ماه دسامبر برگزار شود، به رسمیت خواهد شناخت.

لاوروف گفت: «انتظار داریم که انتخابات مطابق توافق برگزار شود و مطمئنا این انتخابات را به رسمیت خواهیم شناخت.»

لاوروف اضافه کرد که نظرسنجی دوم نوامبر که در ایالت‌های «دونتسک» و «لوهانسک» برگزار می‌شود، در مشروعیت دولت تاثیر مهمی دارد.

مقام‌های اوکراین، اتحادیه اروپا و آمریکا اعلام کرده‌اند که انتخابات جدایی‌طلبان هواداران روسیه غیرقانونی است و باید انتخابات محلی طبق قانون‌های اوکراین و مفاد معاهده توافق پنجم سپتامبر در «مینسک» صورت پذیرد.

لاوروف تاکید کرده است که نظرسنجی هفته آینده توسط جدایی‌طلبان با مفاد اصلی توافق مینسک همخوانی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز