خبرگزاری کار ایران

رکوردم را در گینس ثبت می‌کنم؛

رحمان: در پارالمپیک ریو بالای ۳۰۰ کیلو می‌زنم / فدراسیون نگذاشت در اینچئون رکورد بزنم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۴۰

خودم دوست داشتم بالای ۳۰۰ کیلو بزنم، اما فدراسیون با این کار من موافقت نکرد. وگرنه یک رکورد خوب از خود بر جای می‌گذاشتم.

قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون گفت: در بازی‌های پارالمپیک ریودوژانیرو، وزنه بالای ۳۰۰ کیلو را بالای سر می‌برم.

سیامند رحمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد رکوردشکنی‌های خود در بازی‌های آسیایی اینچئون، تصریح کرد: در اینچئون موفق شدم ۳ بار رکورد آسیا و ۳ مرتبه رکورد جهان را جابجا کنم. این موفقیت‌ها، به خاطر تمرینات خوبی بود که انجام داده بودیم. هرچند اختلاف زمانی کره با کشور ما، در تمریناتم در اینچئون کمی تاثیر گذاشته بود، اما با تلاش‌های مربیان نتایج خوبی گرفتیم.

وی درخصوص بالا بردن وزنه بالای ۳۰۰ کیلوگرم در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: خودم دوست داشتم بالای ۳۰۰ کیلو بزنم، اما فدراسیون با این کار من موافقت نکرد. وگرنه یک رکورد خوب از خود بر جای می‌گذاشتم.

قهرمان وزنه‌برداری جهان در ادامه به برنامه‌های آینده تیم ملی وزنه‌برداری معلولان اشاره کرد و افزود: فعلا که تازه چند روز است از اینچئون برگشته‌ایم. برنامه بعدی ما حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک ریو است که در این رابطه منتظر اعلام برنامه‌های فدراسیون هستیم تا با آغاز اردوها، در خدمت تیم ملی باشیم.

رحمان با اشاره به اینکه در مسابقات پارالمپیک برزیل، قطعا وزنه بیش از ۳۰۰ کیلوگرمی را بالای سر خواهد برد، گفت: صد در صد این کار را انجام خواهم داد. هر چند در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز می‌توانستم این رکورد را ثبت کنم.

دارنده مدال‌طلای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۰۸ لندن، درباره ثبت رکوردهای خود در کتاب گینس خاطرنشان کرد: در صورتی که در پارالمپیک ریودوژانیرو موفق شوم بالای ۳۰۰ کیلو وزنه بزنم، حتما رکوردم را در کتاب گینس ثبت می‌کنم. کارهای مربوط به ثبت رکوردم را نیز فدراسیون انجام خواهد داد.

قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی در پایان در مورد پاداش‌های وزارت‌ورزش اظهار داشت: گویا قرار شده بعد از ماه‌های محرم و صفر، مراسم تقدیر از قهرمانان برگزار شود. خوشبختانه پاداش بچه‌های جانباز و معلول به اندازه ورزشکاران سالم است که این مساله باعثایجاد انگیزه میان قهرمانان معلول می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز