خبرگزاری کار ایران

موافق امر به معروف گردشگران خارجی:

در امر به معروف و نهی از منکر مردم با گردشگران تفاوتی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۹۶

ما باید به فکر قوانین اسلامی در کشور باشیم اینکه امکان دارد به سبب اجرای قوانین اسلامی در کشور صنعت گردشگری ما و منافع مالی کشور مورد تهدید قرار بگیرد دلیلی نیست تا ما از قوانین اسلامی خود غافل بمانیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: آیا ارزش مردم کشورمان با گردشگران متفاوت است که بگوییم که گردشگر از امر به معروف و نهی از منکر ناراحت می‌شود در حالی که ممکن است یک فرد عادی نیز از این اتفاق ناراحت شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی طاهری درجلسه علنی امروز مجلس در مخالفت با پیشنهاد مهرداد لاهوتی مبنی بر حذف ماده ۱۳ طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: اینکه گفته می‌شود گردشگران تا حدودی شئونات اسلامی را رعایت می‌کنند بیان کننده آن است که این حرف جای نگرانی دارد ما باید به فکر قوانین اسلامی در کشور باشیم اینکه امکان دارد به سبب اجرای قوانین اسلامی در کشور صنعت گردشگری ما و منافع مالی کشور مورد تهدید قرار بگیرد دلیلی نیست تا ما از قوانین اسلامی خود غافل بمانیم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی در ادامه افزود: اگر اجرای قوانین اسلامی با عثشود به یک گردشگر بر بخورد یا او را ناراحت کند دلیل نمی‌شود ما از قوانین اسلامی غافل بمانیم البته چنین چیزی هم نیست چرا که گردشگر وقتی می‌خواهد به یک کشوری چون ایران سفر کند قوانین آنجا را ارج می‌نهد.
وی با بیان اینکه ما در ابتدا امر به معروف ونهی از منکر را برای مردم خود اجرا می‌کنیم گفت: آیا ارزش مردم کشورمان با گردشگران متفاوت است که بگوییم که گردشگر از امر به معروف و نهی از منکر ناراحت می‌شود در حالی که ممکن است یک فرد عادی نیز از این اتفاق ناراحت شود.
وی همچنین در واکنش به این صحبت که گفته می‌شود درآمدهای نفتی در حال تنزل است گفت: نمی‌توان در بخش گردشگری و در آمدزایی ها توجه خود را معطوف به چند تبلیغ و شعار کنیم چون آنان نمی خواهند نظام برپا باشد.
وی در پایان خواستا رآن شد که نمایندگان به پیشنهاد لاهوتی رای ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز