خبرگزاری کار ایران

سید محمود علیزاده طباطبایی با اشاره به پرونده غنچه قوامی:

علیرغم نامه دادگاه، ضابطین اجازه ملاقات با موکلم را نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۲۵

با توجه به اینکه جرم در نظر گرفته شده برای موکل بنده دارای جزای سه ماه تا یک سال حبس است، احتمال می‌دهم که موکل من با قرار وثیقه آزاد شود، اما با این حال منتظر تصمیم دادگاه هستیم.

وکیل غچه قوامی با انتقاد از طولانی شدن روند ابلاغ حکم موکل خود تاکید کرد: علیرغم نامه دادگاه در خصوص ملاقات بنده با غنچه قوامی اما ضابطین اجازه این ملاقات را نمی‌دهند، گویا آنها زورشان بیشتر از دادگاه است.

سید محمودعلیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت پرونده غنچه قوامی گفت: علیرغم اینکه دادگاه موکل بنده در تاریخ ۲۷ مهرماه تشکیل شده بود و بر اساس قانون پس از یک هفته رای می بایست صادر می شد، اما هنوز حکمی به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز هم برای دریافت حکم به دادگاه مراجعه کردم، گفت: همچنان به من می‌گویند حکم صادر شده و در مرحله تایپ است.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون با موکل خود ملاقات داشته‌اید، گفت: علیرغم نامه دادگاه در خصوص ملاقات بنده با غنچه قوامی اما ضابطین اجازه این ملاقات را نمی‌دهند، گویا آنها زورشان بیشتر از دادگاه است.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه جرم در نظر گرفته شده برای موکل بنده دارای جزای سه ماه تا یک سال حبس است، احتمال می‌دهم که موکل من با قرار وثیقه آزاد شود، اما با این حال منتظر تصمیم دادگاه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز