خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

توقع نداریم وزیر پیشنهادی گرایش سیاسی نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۲۱

البته نمی‌توان گفت فردی پیشنهاد شود که هیچ گرایش سیاسی‌ای نداشته باشد اما آنقدر حرفه‌ای عمل کند که تا درب ورودی دانشگاه سیاسی باشد در دانشگاه یک مدیر آموزشی حرفه‌ای و چهره‌ای علمی و بعد از اینکه مجددا خواست دانشگاه را ترک کند امانتش را از درب ورودی بردارد و سیاسی شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: وزیر پیشنهادی باید گرایشات سیاسی اش را بیرون از درب دانشگاه بگذارد و مدیری حرفه ای و چهره ای علمی باشد.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چقدر سابقه مدیریتی وسیاسی وزیر پیشنهادی وزارت علوم به مجلس را مورد تایید می دانید؟ گفت: از آقای نیلی شناخت زیادی ندارم و امروز رزومه ایشان به دست ما رسید تا بررسی های لازم انجام گیرد و تصمیم نهایی را بگیریم.

نماینده اردبیل افزود: از قابلیت‌های فنی و علمی وزیر پیشنهادی تعریف‌های زیادی شنیده‌ام اما از حساسیتی که روی بحثسیاسی او هست اطلاعی ندارم هرچند معتقدم وزیر علوم باید فارغ از گرایشات سیاسی باشد و بیشتر چهره‌ای علمی و مدیری حرفه‌ای در کار خود محسوب شود.

وی خاطرنشان کرد: البته نمی‌توان گفت فردی پیشنهاد شود که هیچ گرایش سیاسی‌ای نداشته باشد اما آنقدر حرفه‌ای عمل کند که تا در ورودی دانشگاه سیاسی باشد در دانشگاه یک مدیر آموزشی حرفه‌ای و چهره‌ای علمی و بعد از اینکه مجددا خواست دانشگاه را ترک کند امانتش را از درب ورودی بردارد و سیاسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز