خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

فرمان ولی امر ما ایستادگی در راستای اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۱۸

دشمن امروز باید بداند ملتی که الگوی آن سیدالشهداست با بهانه‌های هسته‌ای و تحریم‌ها میدان را خالی نمی‌کند و تمام قد برای دفاع از امت و اسلام در راه خون شهدا ایستادگی خواهد کرد و تا آزادی فلسطین و رفع ظلم و تجاوز غرب و شرق در کشورهای اسلامی با تمام وجود خواهد ایستاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز فرمان ولی امر ما ایستادگی در راستای اقتصاد مقاومتی است، ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای است و در این راستا نباید اسلام را فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تدفین شهدای گمنام در میدان ۱۵ خرداد گفت: امروز در دومین روز محرم و سالروز حماسه حسینی بار دیگر دل‌ها به سوی کربلا به اهتزاز درآمده است. ما در اینجا جمع شده‌ایم پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس را با زیارت‌ عاشوراهای خود که حسین حسین را زمزمه می‌کردند و برای اسلام خون خود را فدا کردند و سخاوتمندانه با تمام وجود به میدان آمدند، تدفین کنیم.

وی ادامه داد: این مکان، مکانی است که برای اولین بار نهضت خمینی از آن آغاز شده و خون شهدا برای اولین‌بار به پای انقلاب اسلامی اینجا ریخته است و در آن روز جوانان غیور و کسبه مومن و ولایتمدار در همین بازار برای دفاع از اسلام به میدان آمده‌اند و لحظه ای درنگ نکردند. هر چند دست‌های آنها خالی بود و در مقابل آنها مسلسل‌های رژیم پهلوی قرار داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آن شهدا برای آمدن به میدان در آن روز، بهانه‌ای نیاوردند و تکلیف خود را مقاومت می‌دانستند و چیزی در این راه کم نگذاشتند، اظهار داشت: همانند آنها این سه شهید نیز ۱۷ سال بعد به میدان آمدن را تکلیف خود دانستند و هر چند بهانه‌ها زیاد بود و قدرت شرق و غرب تمام ثروت منطقه در مقابل ایران قرار گرفته بود آنها نیز بدون هیچ بهانه به میدان آمده و مقاومت را تکلیف خود دانستند.

نقدی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: آن روز تمام ارتش دنیا در مقابل انقلاب ضدآمریکایی قرار داشت. تحریم و محاصره جزیی از نقشه دشمن بود ولی شهدا در این مسیر گام برداشتند و برای استقلال و آزادی ما خودشان را فدا کردند و اگر امروز ما امنیت و آسایش داریم به برکت خون این شهداست.

وی به ناامنی‌های منطقه اشاره کرد و افزود: ما مشاهده می‌کنیم که امروز اطراف ایران همه در جنگ و خونریزی و ناامنی قرار دارند ولی ملت ما به برکت خون این شهدا در امنیت و آسایش زندگی خود را دنبال می‌کنند و این نعمت به خاطر ایستادگی‌های این شهداست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه پیام اصلی شهدا استقامت است، یادآور شد: آنها به ما می‌گویند ما با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم، مبادا شما امروز در مقابل انواع فشارها کم بیاورید و میدان را خالی کنید. آنها به ما می‌گویند شما امروز در جهان یار و یاور فراوانی دارید و همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان طرفدار شما هستند ولی ما روزی مقابل تمام دنیا و استکبار تک و تنها ایستادیم و اگر امروز پیشرفت علمی حاصل شده به برکت آن ایستادگی است، مبادا امروز به بهانه‌های کوچک خالی کنید. مبادا با بالا و پایین آمدن قیمت‌ها و تحریم و فشارهایی که از استکبار ایجاد می‌شود، بهانه‌ای بیاورید و اسلام را تنها بگذارید.

نقدی با توجه به شرایط امروز بازار بیان کرد: بازاریان ما باید سعی کنند یاد و خاطره شهدا را در بازار زنده نگه دارند زیرا در زمان جنگ شهدا در زیر موشک‌باران حاکمیت اسلام و نماز خود را فراموش نکردند و امروز نیز بازاریان باید در موقع نماز، مغازه‌های خود را ببندند. شهدا مصلحت خود را به مصلحت امت اسلامی ترجیح ندادند امروز نیز نباید خدایی نکرده شاهد باشیم بازار ما پر از کالاهای خارجی باشد. بازار ما باید نماینده اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور باشد.

وی با بیان اینکه روزی فرمان ولی امر مقاومت در مقابل تهاجم نظامی دشمن بود، خاطرنشان کرد: امروز فرمان ولی امر ما ایستادگی در راستای اقتصاد مقاومتی است، ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای است و در این راستا نباید اسلام را فراموش کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهدا امروز به ما اتمام حجت می‌کنند و وجود آنها حجت را بر تمام کرده است و دیگر ما نباید بهانه‌ای برای دفاع از اسلام بیاوریم. آنها با حماسه خودشان راه را بر حاکمیت اسلام باز کرده‌اند و با تمام وجود برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد میدان شده‌اند. بازار ما نیز که ۱۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است امروز باید تمام قد در صحنه باشد.

نقدی در پایان عنوان کرد: دشمن امروز باید بداند ملتی که الگوی آن سیدالشهداست با بهانه‌های هسته‌ای و تحریم‌ها میدان را خالی نمی‌کند و تمام قد برای دفاع از امت و اسلام در راه خون شهدا ایستادگی خواهد کرد و تا آزادی فلسطین و رفع ظلم و تجاوز غرب و شرق در کشورهای اسلامی با تمام وجود خواهد ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز