خبرگزاری کار ایران

بررسی برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۸۶

در ابتدای جلسه رویدادهای روز کشور مورد بحثاعضا قرار گرفت و کلیه اعضای حاضر در جلسه با محکوم نمودن عمل شنیع اسیدپاشی به تعدادی از بانوان این مرزوبوم از مقامات ذیربط پیگیری قاطعانه موضوع را در جهت بازگرداندن آرامش و امنیت به جامعه خواستار شدند.

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر دیروز(یکشنبه) به ریاست احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران در دفتر مرکزی این حزب تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، احمد حکیمی‌پور گفت: در ابتدای جلسه رویدادهای روز کشور مورد بحثاعضا قرار گرفت و کلیه اعضای حاضر در جلسه با محکوم نمودن عمل شنیع اسیدپاشی به تعدادی از بانوان این مرزوبوم از مقامات ذیربط پیگیری قاطعانه موضوع را در جهت بازگرداندن آرامش و امنیت به جامعه خواستار شدند.

در این جلسه پس از ارایه گزارش کمیته استانها در خصوص تشکیل و ساماندهی شورای هماهنگی استانها و زمانبندی آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه گفت: از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با مشارکت کلیه احزاب اصلاح طلب عضو این شورا اشاره کرد. همچنین در خصوص برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان بحثو بررسی لازم انجام و کلیات آن به تصویب رسید و تصمیم در مورد کیفیت و چگونگی اجرای آن به جلسه آینده موکول گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز