خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز جایزه‌بزرگ منچستر؛

باقری‌معتمد و اسبقی روی شیاپ‌چانگ می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۸۸

آخرین روز از سومین مرحله از مسابقات گرندپری در سالن مرکزی منچستر انگلیس آغاز و محمد باقری‌معتمد و بهنام اسبقی، به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

آخرین روز از سومین مرحله از مسابقات تکواندوی گرندپری در سالن مرکزی منچستر آغاز و محمد باقری‌معتمد و بهنام اسبقی، به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، دومین روز از مبارزات جذاب و دیدنی ستارگان تکواندوی جهان در سومین مرحله مسابقات گرندپری(G۴) در سالن مرکزی منچستر انگلیس آغاز و تکواندوکاران اوزان ۶۸ - کیلوگرم مردان و ۵۷ - کیلوگرم زنان، برای افزایش امتیازات در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل مبارزاتشان را پیگیری خواهند کرد.

امروز در آخرین روز این رقابت ها، مبارزات تکواندوکاران اوزان ۶۸ - کیلوگرم مردان و ۵۷ - کیلوگرم زنان از ساعت ۹ صبح به وقت محلی پیگیری خواهد شد که از تیم ایران محمد باقری‌معتمد و بهنام اسبقی به دیدار رقبای خود می‌روند.

بهنام اسبقی در وزن ۶۸ - کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت با برنده دیدار والدیسلاو ارونته از مولداوی(دارنده مدال برنز جهان و قهرمانی‌اروپا) و مایکل هاروی از انگلیس(قهرمان‌اروپا و نایب قهرمان‌جهان) مبارزه خواهد کرد.

در آن سوی جدول، محمد باقری‌معتمد، دیگر نماینده‌ایران در این وزن، ابتدا با مارتین استامپر از انگلیس(دارنده مدال برنز جهان و نایب‌قهرمان‌اروپا) رقابت می‌کند و در صورت پیروزی با برنده مبارزه ماریو سیلوا از پرتغال(دارنده مدالنقره المپیک جوانان) و جردن گایلی از انگلیس رو در رو می‌شود. در این وزن ۲۸ تکواندوکار رقابت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز