خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به ایلنا:

کاهش دهندگان قیمت نفت منتظر واکنش مسلمانان جهان باشند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۴۱

کشورهایی که در عرضه بیش از اندازه ورود پیدا کرده‌اند به همه کشورهای مسلمان آسیب می‌زنند لذا باید بدانند این روش با عکس العمل مردم مسلمان علیه آنها روبرو خواهند شد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: کاهش قیمت نفت بیش از اینکه طبیعی و یا برپایه عرضه و تقاضا تلقی شود، سیاسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه همایش سالانه صنعت آب وبرق در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا در سفر مقامات عراقی به کشورمان تصمیمی در خصوص قیمت نفت گرفته شد یا خیر، گفت: ما با همه کشورهای دوست در اوپک صحبت کردیم چرا که میزان کاهش قیمت نفت در ماههای اخیر غیر طبیعی است.

وی افزود: کاهش قیمت نفت بیش از اینکه طبیعی و یا برپایه عرضه و تقاضا تلقی شود، سیاسی است.

جهانگیری تصریح کرد: کشورهایی که درعرضه بیش از اندازه ورود پیدا کرده اند به همه کشورهای مسلمان آسیب می زنند لذا باید بدانند این روش با عکس العمل مردم مسلمان علیه آنها روبرو خواهند شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم این کشورها به خود بیایند و عرضه را کم کنند.

معاون اول رئیس جمهور در خصوص اینکه آیا پیشنهاد نشست اضطراری در اوپک داده شده یاخیر، گفت: فعلا فقط ونزوئلا پیشنهاد نشست اضطراری را داده و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز