خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر فوتسال؛

فرار قمی‌ها از شکست‌خانگی / شکستی دیگر برای دبیری / قدرت‌نمایی تاسیسات مقابل کرجی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۴۴

تاسیسات دریایی نیز موفق شد در تهران ۵ بر صفر از سد مقاومت البرز بگذرد تا شاگردان شمسایی همچنان نتایج سینوسی خود را ادامه دهند.

تیم فوتسال ماهان‌قم در دیداری نزدیک در زمین خود مقابل حفاری اهواز به تساوی رسید.

به گزارش ایلنا، هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد ماهان‌قم صدرنشین لیگ از ساعت ۱۶ با قضاوت محمودرضا نصیرلو در ورزشگاه شهید حیدریان به مصاف ملی‌حفاری اهواز رفت که تن به تساوی داد. احمد ملاعلی برای حفاری ابتدا ۲ گل به ثمر رساند، ولی در ادامه ابوالقاسم عروجی و مهدی زاهدی نگذاشتند تیم‌شان در خانه تن به شکست بدهد و بازی را به تساوی کشیدند تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باشند.

تاسیسات دریایی نیز موفق شد در تهران ۵ بر صفر از سد مقاومت البرز بگذرد تا شاگردان شمسایی همچنان نتایج سینوسی خود را ادامه دهند. علی ابراهیمی(۲گل)، محمد زارعی، بابک سهرابی و محسن منتظمی گلزنان تاسیسات در این دیدار بودند.

شکست دبیری‌تبریز مقابل تیم شگفتی‌ساز مس سونگون نیز از نتایج جالب توجه این هفته بود. مردان دبیری ۴ بر ۲ بازی را واگذار کردند تا نتایج این تیم نشان دهد حسین شمس بیراه قید ادامه حضور در این تیم را نزده بود.

نتایج کامل هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال به این شرح است:

ماهان قم ۲ - حفاری اهواز ۲

تاسیسات دریایی ۵ - مقاومت البرز صفر

شهید منصوری ۳ - فرش‌آرا یک

مس‌سونگون ۴ - دبیری تبریز ۲

پایاسازه ۵ - شهرداری ساوه ۳

میثاق تهران ۲ - گیتی‌پسند ۴

فردوسی مشهد ۳ - شهروند ساری ۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز