خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اصل ۴۴ در گفت و گو با ایلنا:

انتخابات اتاق تعاون برگزار نشود بازرسان وارد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۹۷

باید هرچه سریع‌تر انتخابات اتاق تعاون برگزار شود زیرا اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا اساسنامه با قانون جدید وفق داده شود و بعد به برگزاری انتخابات بپردازیم ممکن است یکسال به طول بینجامد و این مدت زیادی است بنابراین اگر خود هیات رییسه اقدام نکند بازرسان و دولت می‌توانند این انتخابات را برگزار کنند.

رییس کمیسیون نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تاکید کرد: اگر هیات رییسه اتاق تعاون نسبت به برگزاری انتخابات کوتاهی کند، دولت و بازرسان انتخابات را برگزار می‌کنند.
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با برخی از نماینده‌های مجلس در مورد انتخابات هیات مدیره اتاق تعاون گفت: این جلسه با حضور تعدادی از نمایندگان کیمسیون‌های مرتبط با موضوع تعاون، اصل ۴۴، اجتماعی، صنایع و بودجه برگزار شد و بحثتعاون و توجه به سیاست کل اصل ۴۴ مدنظر قرار داده شد.
نماینده اصفهان افزود: هدف این است تا تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها، اتاق‌ها و تشک‌ ها در بخش غیر دولتی فعال شوند و دولت فقط نقش سیاستگذار و حمایتی را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: باید هرچه سریع‌تر انتخابات اتاق تعاون برگزار شود زیرا اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا اساسنامه با قانون جدید وفق داده شود و بعد به برگزاری انتخابات بپردازیم ممکن است یکسال به طول بینجامد و این مدت زیادی است بنابراین اگر خود هیات رییسه اقدام نکند بازرسان و دولت می‌توانند این انتخابات را برگزار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز