خبرگزاری کار ایران

یک استاد شهرسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

پله‌برقی‌های زیرگذر چهارراه ولیعصر ظرفیت کافی برای تردد عابران را ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۶۱

باید املاک بیشتری در اطراف این چهارراه برای سامان دهی و افزایش فضای زیر گذر خریداری می‌شد تا ورودی‌ها و راهروهای عبور و مرور فضای بیشتری داشته باشند.

یک استاد شهرسازی گفت: پله‌های برقی زیر گذر چهارراه ولی عصر(عج) ظرفیت کافی برای تردد عابران در ساعت‌های شلوغ را ندارند و مردم مجبورند برای ورود به زیرگذر در صف بایستند.

«اسماعیل صالحی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن ابراز موافقت با احداثزیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) شهرتهران به بیان انتقاداتی در مورد نحوه احداثآن پرداخت و گفت: در گذشته وضعیت اسفباری بر این منطقه حاکم بود، اکنون احداثاین زیر گذر وضعیت منطقه را حدود ۵۰ درصد بهتر کرده است اما این پروژه می‌توانست بهتر از آنچه صورت گرفته، انجام شود.

وی ادامه داد: در ساعات اوج شلوغی به ویژه در عصر‌ها شاهد هستیم که برای ورود به زیرگذر و استفاده از پله برقی مردم مجبور می‌شوند که در صف بایستند، بنابراین به نظر می‌آید که ظرفیت پله‌های برقی برای عابران، بسیار کم است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اجرای این طرح اقدامی با جنبه‌های مثبت و منفی بوده است، اظهار کرد: همچنین باید املاک بیشتری در اطراف این چهارراه برای سامان‌دهی و افزایش فضای زیرگذر خریداری می‌شد تا ورودی‌ها و راهروهای عبور و مرور فضای بیشتری داشته باشند.

صالحی ادامه داد: بهتر بود جدارهای این زیرگذر نیز طراحی زیبا‌تر و متناسب‌تری با ساختمان تئا‌تر شهر داشت تا دید سمبولیک مناسبی به این فضا داده می‌شد.

به گفته وی در داخل زیر گذر نیز نماد‌ها و تابلوهای اطلاع رسانی به اندازه کافی وجود ندارد، بنابراین افرادی که با این زیر گذر آشنایی ندارند پس از ورود به آن سردرگم می‌شود.

وی به وضعیت نامناسب تردد معلولین در این منطقه اشاره کرد و گفت: باید برای معلولین در این زیرگذر آسانسور تعبیه شود تا افراد معلول نیز بتوانند از چهارراه ولی عصر تردد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز