خبرگزاری کار ایران

کارگران و بازنشستگان نساجی مازندارن بار دیگر مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۰۶

«بیش از ۱۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح امروز(پنج شنبه ۱ آبان) برای سومین روز متوالی مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند. کارگران این واحد تولیدی حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات معوقه دارند.»

بیش از ۱۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح امروز(پنج شنبه ۱ آبان) برای سومین روز متوالی مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند. کارگران این واحد تولیدی حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات معوقه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگران برای مطلع شدن از نتیجه جلسه دیروز مقامات محلی با «علی ربیعی» وزیر کار در تهران مقابل فرمانداری آمده بودند اما متوجه شدند این جلسه به دلیل سفر آقای ربیعی به زنجان همراه با رئیس جمهور لغو شده است.

بر اساس این گزارش، بانک ملی به عنوان سهامدار اصلی می‌خواهد با فروش قطعه‌ای زمین به ارزش ۸۳ میلیارد تومان مطالبات کارگران را پرداخت کند اما سازمان تامین اجتماعی به دلیلی بدهی قبلی نساجی مازندران این زمین را توقیف کرده است.

در جلسه دیروز قرار بود زمینه تسهیل فروش این زمین فراهم شود تا بانک ملی بتواند مطالبات کارگران و سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.

گفتنی است از کل مطالبات معوقه کارگران نساجی مازندران، ۱۱ میلیارد تومان بابت حق سنوات حدود ۵۵۰ کارگر بازنشسته در فاصله سال ۸۸ تا پایان سال ۹۲ انباشته شده است و ۴ میلیارد تومان بابت مطالبات معوقه سالهای ۸۸ تا ۹۱ نزدیک به ۳۵۰ کارگر شاغل به وجود آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز